Vraag m.b.t tot ATI/NVIDIA of nieuw systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat bedoel je met opleuken? nog meer dingen erbij doen?

het was vooral het moederbord en grafische kaart.
als het moederbord niet goed genoeg is haalt hij niet het maximale uit de processor. dus heb je niks aan een goede processor. daarom heb ik een wat duurder moederbord gekozen. en het moederbord was micro atx terwijl je beter gewoon atx kan nemen.
verder heb ik de verkeerde grafische kaart aangeklikt.ik bedoel deze:http://azerty.nl/winkelmandje/winke...217561]=1&product[230944]=1&product[198979]=1

mvg,
Pesu

PS. ik had het beeldscherm en os niet erbij gedaan aangezien ik me afvroeg of jij een os had en een beeldscherm kan je beter ergens anders kopen.
 
Ok, mensen even een hele riedel aan PC's, graag advies over welke aankopen ;).

Shop : Azerty.nl.

1. PC1

- note : hier moet nog assemblage bij. totaalkosten komen dan op 659 + 45 = 704.
- note² : mogelijk met 22 inch scherm ook van BenQ dan komt totaalprijs op 735, is me aan de hoge kant.

2. PC2

- note : ook hier nog assemblage bij dan wordt het 637 + 45 = 682
- note : mogelijk 22 inch scherm dan wordt het 682 + 30 = 712, indien top pc, is 't mogelijk.

3. PC3

- note : moet nog assemblage bij + zo'n Kingston Ram of een andere Ram. Totaal prijs zal denk ik in gunstig geval zijn 555 + 85 + 45 = 685.
- note : met 22 inch scherm = 715

4. PC4

- note : moet nog Ram bij, hier is 22 inch monitor zeer betaalbaar, zonder monitor 650 ( ongeveer ), met monitor 680.

5. PC5

- note totaal is 637 + assemblage is 682.

6. PC6

- note totaal is 591 + assemblage is 636
- note 22 inch monitor BenQ zeer aantrekkelijk hier 656 is namelijk heel goed te doen

7. PC7

- note totaal is 509 : moet nog beeldscherm en assemblage bij, beeldscherm is inclusief verzendkosten 139 bij RedCoon, ook betrouwbare website, kan hem ook voor 115 halen bij Azerty, Azerty is 20 inch, maar voor 20 euries een beetje meer heb ik 22 inch.
Dus totaal is 669 ( met 20 inch ) of met 22 inch is ongeveer ( 694 )

Note : in zijn geheel, kan best dat er geen Ram gedoe bij zit, dan moet dat er nog even bij uitgezocht worden, soms is dat namelijk niet leverbaar.
Note² : Als ik het heb over 22 inch scherm bedoel ik Deze
 
Laatst bewerkt:
kan dit anders verplaats worden naar het goede deel, dat 't wel aandacht krijgt?
 
Verplaatst van Videokaarten naar Aankoop nieuw systeem / Upgraden. Tevens de titel iets aangepast, zodat het duidelijker is dat het (nu) om een nieuw systeem gaat.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan