Vraag mbt MSN en updates contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevogel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2009
Berichten
4
Hallo allemaal

Ik heb een simpele, maar misschien wat vreemde vraag. Het is zo dat wanneer je iemand blokkeert in msn, je er daarmee ook voor zorgt dat diegene geen updates te zien krijgt in messenger. Die persoon kan updates die plaats vinden tijdens de blokkering ook niet zien op je windows live profiel. Nu wil ik weten of dit ook geldt voor automatische, door windows live gemaakte, updates. MSN plaatst af en toe zelf updates in messenger (en je profiel). Het gaat hier meestal om een nieuwe messenger afbeelding die ingesteld wordt.

Van een persoon die mij (naar mijn weten) al een poosje blokkeert kreeg ik onlangs een update van een nieuwe messenger afbeelding. Nu kan het zo zijn dat die persoon mij heeft gedeblokkeerd of dat het een automatische update betreft en automatische updates wel te zien zijn bij een blokkering. Vandaar dus deze vraag.. Begrijp dat dit wat kinderachtig is, maar ik zit er echt mee.. Stel het zeer op prijs als iemand mij helpen kan.
 
Is het niet het makkelijkst die persoon op msn een berichtje te sturen (zelfs als deze offline is), mocht hij antwoorden heeft hij je niet geblockt lijkt me.
 
Is het niet het makkelijkst die persoon op msn een berichtje te sturen (zelfs als deze offline is), mocht hij antwoorden heeft hij je niet geblockt lijkt me.

Klopt, alleen zit het niet helemaal lekker tussen ons.. Bij het zien van die update begon ik dus te twijfelen. Het gaat er mij dus om van hoe het met die automatische updates zit.
 
Hmm, dat zou ik helaas niet weten. Succes ermee ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan