[vraag] Mijn problemen computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pannekoeken

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
hallo mensen,
nadat ik een spel aan het spelen was sloot mijn computer in een keer af. daarna starte ik hem opnieuw op, toen gaf hij een error dat hij bestande misten.. ik heb recovery gedaan en hij werkte weer. maar nu heb ik veel problemen op de computer.. hij pakt vele spellen niet.. hij kan bijna niks installeren en hij geeft heel snel een geheugendump :(!
kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

alvast bedankt, groeten Koen!:confused:

hallo mensen,
nadat ik een spel aan het spelen was sloot mijn computer in een keer af. daarna starte ik hem opnieuw op, toen gaf hij een error dat hij bestande misten.. ik heb recovery gedaan en hij werkte weer. maar nu heb ik veel problemen op de computer.. hij pakt vele spellen niet.. hij kan bijna niks installeren en hij geeft heel snel een geheugendump :(!
kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

alvast bedankt, groeten Koen!:confused:

oja sorry het is een acer aspire e560! sorry voor de onduidelijkheid!

Als je een recovery van windows gedaan hebt ben je alles kwijt. Je zult dan alles opnieuw moeten installeren.

antwoord..

het is een cd-tje van acer zelf.. maar ligt dit probleem dan aan de HD of wat?

ls je een systeeeem backup had gedaan dan had geen problemen gegeven.
Als je zelf een backup van je systeem had gemaakt, had geen probleem geweest.

Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp, dan heb je het al gedaan met restore van je back-up van windows, als je er windows opnieuw er op nieuw opzet dan heb je het zelfde probleem..
Als je windows er opnieuw er opzet vraag de ook om het sernr.

Laatst bewerkt:
dan begrijp je me verkeerd.. ik heb dus met een acer recovery cd die ik erbij kreeg mijn pc hersteld.. ik weet niet of dat met windows te maken heeft.. en ik heb geen back ups.

Ik heb zelf ook al eens dat probleem gehad, misschien dat er nog iemand die ook een oplossing heeft die dat bij de hand heeft gehad.

Nee het ligt niet aan je systeem, bij het uitschakelen van je systeem heeft windows niet opnieuw kunnen herstellen en toen heb jij er een restart er over heen gezien en dan heb je geen link meer met je progr.

windows staat er nu toch goed op , ik zou windows er niet opnieuw opzetten dan heb je waarschijnlijk nog meer problemen, zoals nieuwe driver en of formatten en serienr weer inzetten.
je zou je email ook wel kwijt zijn, denk het.
Je hebt nou een systeem die kocht toen deze uit winkel heeft gekregen waar windows er op staat en jij je progr. er weer opnieuw moet opzetten.

Anders even wachten tot morgen ochten, misschien iemand anders nog een goed idee.

Laatst bewerkt door een moderator:
naja het is zo..
ik kocht pc..
kreeg error.. kon niet meer opstarten
gebruikte recovery.. kon weer opstarten +problemen..

maar het is ook zo van.. na recovery kom je dan op bureaublad en dan gaat hij nog wat dingen instaleren.. drivers enzo dagt ik maar dat lukt dus niet en dan geeft hij errors aan weer :S.. dan restart pc en dan geen errors maar tog vaan geheugendump en wat problem met programmatjes en games :(

Ik zou tot wachten morgen ochtend misschien is er iemand die zegt van dat had je zou moeten doen, probleem opgelost, ik wens je sterkte toe met je probleem.

En het is morgen en ik lees hier mee....
Je hebt een recovery cd van acer gebruikt.
dat is dus je systeem weer terug zetten naar de begin stand van toen je het kocht. (fabrieks instellingen dus)
Je zegt ook dat na de opstart niet alles goed geinstalleerd wordt.
Dat zal je dus eerst in orde moeten maken voordat je verder kunt.
Kijk bij apparaatbeheer welke fouten er allemaal zijn.
Op de site van acer kun je de laatste drivers downloaden......
Maar zorg eerst dat alle fouten uit apparaatbeheer zijn......

start
configuratiescherm
systeem
hardare apparaten
en dan daar even kijken.

en nu wil je iets installeren en dan krijg je een foutmelding.
vermeld die eens......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan