• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag omtrent een formule.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bharry

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2018
Wat kan ik in de formule aanpassen zodat er uitkomt wat het vervolg moet gaan zijn.

De uitkomst van het gemiddelde cijfer moet aangeven wat ik ga doen.

Het kan zijn: Geen match , Volgen , 2de beoordeling of Actie. Eventueel gekoppeld aan kleuren.

Groet

Harry

Bijlagen

Als opgelost zonder antwoorden? Mooi...

Er stond niet zoveel verkeerd in de formule in D46, alleen de verwijzing naar I40 aanpassen en gegevens invullen in de tabellen om de fouten weg te krijgen. Desnoods een ALS.FOUT om de functies in G36 t/m G40 om fouten af te vangen. Dan zie ik verder het probleem niet.

Ja klopt

Ik zag het zelf ook ineens dat die niet klopte. Aangepast en nu werkt het weer.
Is het ook nog mogelijk om diverse kleuren er toe te voegen bv geen match rood en actie groen en dingen ertussen andere kleur?

Mijn dank

Hallo Alex,

Dit was precies wat ik bedoelde. Dank je wel.
Nu heb ik de volgende vraag Is het dan ook mogelijk regels in te vullen die van een ander blad komt?
Bijgevoegd jouw sheet met geel gekleurde velden die ik bedoel. Deze velden staan op 1 regel (maar wel met verschillende posities bv keeper staat op regel 1 maar de spits staat op regel 9) Ook heb je dan nog wisselspelers.

Groet Harry

Bijlagen

Hiervoor is wat meer informatie nodig... welk ander blad? En wat wil je dan precies?

Blad

Hallo Alex,

Het gaat dan om dit blad waaruit de gegevens naar het andere blad gekopieerd word.
Als ik bv op de keeper klik dat ik dan in dat eerste blad terecht kom en waar die gegevens gelijk ingevuld staan.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan