Vraag over 6 pin pci connector van videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchyz

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2012
Hallo beste helpmij,

IK had een vraagje, Een vriend van me heeft onlangs een nieuwe kaart aangeschaft genaamt : EVGA GTX 550Ti SuperClocked 1GB GDDR5 DVI HDMI PCI-E Graphics Card on this site : http://www.ebuyer.com/287103-evga-g...5-dvi-hdmi-pci-e-graphics-card-01g-p3-1557-kr

En mijn vraag is nu Als je bij accersoires kijkt bij de videokaart op de site, zie je staan Included Accessories 6 pin power cable. Maar nu zit ik met het volgende probleem.

Mijn moederbord heeft alleen een 4 pin pci connector aansluiting : http://www.asrock.com/mb/overview.asp?model=n68-s3 ucc dat is mijn moederbord. Maar die vriend van mij zegt nu met die extra 6 pin pci kabel, kan je hem gewoon van je videokaart naar je pc aansluiten. Ook al heb ik een 4 pin pci connector op men voeding en moederbord.. Klopt het dat ik met die extra 6 pin power connector die nieuwe videokaart kan draaien? Want men vriends moederbord is ook niet een al te nieuwe moederbord en hij heeft een slechtere voeding dan mij 350 watt, en hij had ook een 4 pin pci connector aansluiting. Maar wil het toch liever van de experts horen hier op helpmij.

Gaat me er niet om of er betere kaarten zijn, ik wil Deze.

Zou je me alsjeblieft willen helpen, ik ben radeloos :(.

Met Vriendlijke Groet,

Jeroen

Het gaat niet over de connecter op je moederbord. Het is een verloopstukje van de "Standaard" stroomplug aan je voeding naar een 6-pin plug.

LP4PCIEXADAP.Alarge.jpg

Re

hallo bedankt voor je reactie. Maar nu is mijn vraag is het slim om die videokaart aan te schaffen en zo ja kan ik hem aansluiten ja of nee? of hoe moet dat dan?

Dat kan ik niet voor je zien he. Tenzij je het type voeding doorgeeft kan ik ook alleen maar raden. Ben zelf geen fan van de 550ti en degene die je gelinkt heb is super duur !!

Dus deze zou ik zoiezo niet kopen. 120 euro is VEEEEEL te duur voor een 550ti. daar kun je ati hd6850 voor kopen die bijna anderhalf keer sneller is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan