Ik heb laatst een Acer Aspire 5741G gekocht voor �730,- en heb wat vragen. Dit is mijn eerste laptop dus ik heb niet veel ervaring met het gebruik ervan.
1. Hoe zit het met de batterij van de laptop, hoe kan je die het beste gebruiken zodat het lang mee gaat? Het is een 6-cell Li-on.
Ik heb veel forums gezien met deze vraag maar ik zie verschillende mensen met verschillende antwoorden zoals volledig opladen en weer opladen als het helemaal leeg is of de hele tijd met adapter aangesloten enz. WAT IS NOU GOED VOOR JE LAPTOP / BATTERIJ?
2. De ventilatie: ik weet dat je de ventilatie nooit moet afdekken enzo maar behalve die gleufjes aan de zijkant zitten er ook een paar aan de onderkant. Maakt het wat uit als ik de laptop op mn schoot zet of moet ik het op een gelijke oppervlak zetten. (de onderkant voelt soms warm aan maar ik weet niet of het komt omdat ik achterover zit met de laptop op mijn schoot).
3. Hoe maak je de laptop schoon? Dan bedoel ik de toetsen en het scherm want iedereen die ik zie met een laptop heeft van die bergen stof en viezigheid op hun laptop zitten.
4. Het is een 640 Gb, i5 430m- 2.26GHz - 3mb L3 cache processor met 4 GB mem. Nvidia GeForce GT 320M up to 2747 MB Turbochache.
Hoe test ik of het wel net zo goed presteert als die cijfers aangeven?
Ik weet dat het een boel vragen zijn maar ik hoop dat ik snel van jullie hoor.
Verder zijn vragen en vooral tips welkom en als iets niet duidelijk is dan hoor ik dat.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: