vraag over batterij/accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Ik had graag willen weten of er batterijen/accu bestaat voor een laptop die je zelf kan opladen zodra hij leeg is,wie kan mij dat vertellen? En is er een mogelijkheid om te controleren of een accu bijna leeg is ja of nee net als gewone batterijen die je bv in een zaklantaren doet.Groet tunica/Sjaak

Meestal is er een stukje software rechtsonder in je balk waarop je het percentage resterende acculading kan aflezen.

Je eerste vraag begijp ik niet goed, wat is je bedoeling?
Je hebt toch een lader bij de laptop?

accu/batterij

Hallo Arctic Joe,
mijn excuus dat ik wat laat reageer maar beter laat dan nooit denk ik maar.
U schreef het volgende:
Meestal is er een stukje software rechtsonder in je balk waarop je het percentage resterende acculading kan aflezen.

Je eerste vraag begijp ik niet goed, wat is je bedoeling?
Je hebt toch een lader bij de laptop?

Dat stukje software heb ik gevonden en begrijp ik.Met mijn eerste vraag bedoelde ik: Of er ook batterien /accu,s bestaan die je zelf kan opladen op de een of andere manier.Mijn accu/batterij is nu leeg (na 2 jaar) en als ik hem zelf zou kunnen opladen dan hoef ik geen dure nieuwe te kopen.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak
Wat bedoeld u met Lader,bedoeld u daarmee de adapter die in een stekkerdoos zit?

De accu wordt altijd via de laptop opgeladen. je geeft aan dat de accu na 2 jaar leeg is. Ik neem aan dat je bedoelt, dat deze nu moeite heeft om opgeladen te worden.

accu/batterij

Geachte Crash
Ja u heeft gelijk dat bedoelde ik er mee.Vriendelijke groet tunica/Sjaak

Ben bang dat daar niets aan te doen is. Een accu "slijt"in de loop der jaren, door het vele opladen.

accu/batterij

Hallo Harry Snor,
Eindelijk is een naam die makkelijk te onthouden is :-)
Mijn dank voor uw moeite.Ik ga er na kijken.Groet tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan