vraag over de MSI a78m-e35

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan1998

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2014
Hallo, stefan hier.

Ik was een beetje aan het rondneuzen over moederborden en zag op een paar reviews iets over de PCI-Express dat als je video kaart pci-3.0 express heeft je moederbord dat ook moet hebben is dat zo? en kan iemand mij uitleggen waarom. en nog een vraag gaat de Geforce GTX 750 ti 2GB met de MSI a78m-e35 moederbord samen?*

Alvast bedankt, prettige feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar:)

Als je GPU of wat dan ook PCI-E 3.0 heeft, dan hoeft je moederbord dat niet te hebben, is mij vertelt. En ja die gaan samen. Fijne Feestdagen :D

Ben nu beetje fifty fifty iedereen zegt wat anders.. De ene zegt als je moederbord 2,0 is en je video kaart 3.0 dan presteert je video kaart maar 2/3 en de andere zegt van niet :/

Ja, ik weet het nu zeker 2zelfde forums 2dezelfde antwoorden :p
Dankjewell!!

Mvg

Het is maar hoe het geformuleerd wordt.
Voor de beste prestaties is het idd beter als de kaart pci-e 3 heeft dat de mobo dit ook heeft.
Maar de kaart werkt ook op een mobo met pci-e 2. De kaart zal dan iets minder presteren door de mindere bandbreedte van pci-e 2, waarvan je denk ik niet eens veel van zal merken.

@ Jackall: dat is enkel van toepassing wanneer je naar de krachtigste kaarten gaat kijken. Voor ene GTX750 Ti maakt het niet uit of je moederbord PCI-e 2.0 of 3.0 heeft, zelfs bij 2.0 is er genoeg bandbreedte beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan