vraag over defragmentatie rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
In het rapport na het defragmenteren gisterenavond stond dat er bepaalde bestanden niet gedefragmenteert konden worden.

Dit had ik nog nooit eerder gehad.

Kan iemand mij hierover iets vertellen wat het zou kunnen zijn.

Moet ik me er druk over maken? Kan ik dit verhelpen, is dat nodig of moet ik het laten zoals het is.

Het zijn bestanden die te maken hebben met mijn virusscanner en bestanden die in mijn documenten staan.

Dit zijn bestanden die in gebruik zijn door het systeem e.d.
Hiervoor moet je in de veilige modus.
Tijdens opstarten direct na het technische gedeelde over schijven e.d. moet je op F8 gaan drukken.
Hiermee kom je in de veilige modus. Dan worden minimale benodigdheden opgestart. Dat kun je ook zien want alles ziet er simpel en minimaal uit.
Nu kun je wel compleet defragmenteren.

Je hebt wel gelijk hoor Elisa, maar volgen mij zijn er dan nog bestanden die niet gedefragmenteert worden.
Denk maar aan je virtuele geheugen.

Laatst bewerkt:
Zo technisch ben ik nou ook weer niet :) maar in ieder geval raak je meer kwijt dan op de normale manier.

De defragmentatie gaat idd beter in "Veilige modus".:)

Zelf zit ik met een paar vette rode balken op 1 schijf maar ik moet zelfs nog uitzoeken onder welke toets ik in de veilige modus kom. Bij mijn man kan ik het al helemaal niet ontdekken.
Wat een gezeur met nieuw spul.

Ik heb em weer gedfragmenteert en dit is het verslag:

Fragmenten

Bestandsgrootte Bestanden die niet kunnen worden gedefragmenteerd
2 1 kB \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\DEFAULT.LOG
11 2 MB \WINDOWS\Internet Logs\tvDebug.log
2 300 kB \WINDOWS\Debug\UserMode\USERENV.BAK
349 379 MB \Documents and Settings\Jean de Zwaan\Mijn documenten\Mijn downloads\Vincent\Civ3.exe
4 2 MB \System Volume Information\_restore{9B5C87D7-8388-4A8F-9FF3-59A4B4A89A1E}\RP170\A0048713.RDB
4 8 kB \System Volume Information\_restore{9B5C87D7-8388-4A8F-9FF3-59A4B4A89A1E}\RP175\CHANGE.LOG
2 27 kB \Norman\NVC\NSE\Nvcincr.def
9 523 kB \Norman\Msg\NPTPOP.NPQ

Begrijpen jullie e.e.a.?

Norman is je virusscanner waarschijnlijk. Deze zal files vasthouden.
Yes, the sandbox consists of numerous software components, like kernel32, wsock32, msvcrt etc. These are located in the binary definition file (NVCBIN.DEF). We constantly work on improving these software modules. When we do changes, the changes will be applied in a file called NVCINCR.DEF, meaning that we only distribute a very small incremental instead of shipping a complete build of the sandbox software components. The sandbox updates will be available through Norman Internet Update on the same basis as other NVC modules
System Volume Information daar zitten je systeemrestore files. Daarvan wordt er steeds weer wat weggegooid dus dat lost vanzelf op.
Ik ben wel altijd heel wantrouwig als ik downloads zie staan en dan die Civ3.exe.
Dat is een demo van een spel.
Windows\Debug is een bak file. Vreemd dat dit niet weg kan.
System 32 zou ik vanaf blijven.

Hai,

Bedankt voor je analyse.

Dat van Norman ga ik even bij ze navragen, ik weet wel dat ik de afgelopen dagen elke dag een Netsky binnenkreeg die werd onderschept door Norman en in qurantaine werd gezet....zou dat ermee te maken hebben?

Dat van Civ3.exe is inderdaad een spel die ik gedownload had. Ik heb em al weer weggehaald en toen opnieuw gedefragmenteerd. Civ3.exe verdwenen.

Ik begrijp dat ik me niet echt ongerust moet maken?

Bedankt voor je meedenken.

groet,
Jean.

Oh nee, ongerust maken zeker niet. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zonder rood wilt zien maar dat lukt mij maar zelden.
Bij mij zijn het 2 keer een centimeter brede rode balken die ik al 2 keer niet weg krijg. Het wordt hoog tijd dat ik ook eens die veilige modus van deze pc opzoek :)

Wat dat spel betreft, dat vind ik vreemd. He zou niet actief moeten zijn en toch kan het niet gedefragmenteerd worden. Zou ik ook direct weggekiept hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan