vraag over diashow maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste PC helpers,
Ik weet niet of het mogelijk is om van je bureaublad een diashow te maken zodat om bv de 10 minuten een andere foto is te zien.Wie kan mij vertellen of dat mogelijk is en zo ja hoe dan? Graag indien mogelijk een stap voor stap uitleg.Ik ben in bezit van Windows XP home edition.Groet Tunica/sjaak

In xp zit al zo'n optie maar of je die 10 minuten kan instellen weet ik niet:

Ga op een leeg stukje bureaublad staan>>rechtermuistoets indrukken>>nu zie je "eigenschappen voor beeldscherm" >>tabblad "schermbeveiliging" kiezen>>in dit tabblad kan je je schermbeveiliging instellen. Kies voor: "Diavoorstelling Mijn Afbeeldingen". Dan Toepassen en OK indrukken.

Wel zorgen dat je de foto's die je in je slideshow wilt in "mijn afbeeldingen" zet, anders werkt het natuurlijk niet.

Aanvulling: Je kan ook een andere map selecteren dan Mijn Afbeeldingen bij "schermbeveiliging" button "Instellingen

diashow

Hallo Maike19
Ik heb gedaan wat u schreef: Geklikt op een leeg deel van mijn bureaublad met rechts,ik zag toen niet staan Eigebscxhappen voor beeldscherm,wel zag ik Eigenschappen en daar heb ik op geklikt,daarna heb ik op het tabblad Schermbeveiliging geklikt maar daar zag ik niet staan wat u schreef namelijk Diavoorstelling Mijn afbeeldingen.
Hoe moet ik dan verder om een diashow te maken op mijn bureaublad??Groet Tunica/Sjaak

wil je je achtergrond als slide show?

dan zou ik gewoon een gifje maken en die als achtergrond in stellen maar of dit in xp kan weet ik niet

diashow

Hallo Iedereen,
Het is weer voor elkaar,ik heb alles begrepen.Bedankt weer.GRoewt Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan