vraag over e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een smarthone waarmee ik dus kan e-mailen en internetten en heb als provider t mobile.
Ik weet niet welk e-mail programma er op zit en ook niet hoe ik dat zou kunnen zien.Het merk is HP.,type ipaq voice messenger. Ik kan dus wel mijn e-mail lezen en ophalen er mee.Kan er mij iemand vertellen hoe ik aan de weet kom welk e-mail progtramma er op kan zitten?
Verder nog een andere vraag: stel je voor dat ik mijn e-mail van maandag tot en met woensdag niet ophaal en donderdag dan wel weer mijn e-mail ophaal.Haal ik dan weer al mijn e-mail op van maandag tot en met donderdag of haal ik dan alleen mijn e-mail op van donderdag.Ik heb gehoort dat dat afhankelijk is van mijn provider en niet van de fabrikant en dat de mail maximaal 4 dagen bewaard zou worden kan zo iets kloppen?Mijn excuus voor de eventuele domme vraag.
 
Verplaatst van email-overig naar Telefonie > wap - imode - email
 
bedankt

Verplaatst van email-overig naar Telefonie > wap - imode - email

Sorry Paul-rt ik begrijp totaal niet wat u hier mee bedoeld.Kunt u het misschien stap voor stap uitleggen?Ik kan bij mijn smarthone wel het e-mail programma opzoeken en ook er mee op internet gaan.
 
Stap voor stap? Lol, nee.

Ik heb je vraag verplaatst naar een sectie waar deze beter past.
Kijk maar eens naar de locatie, links van je topic-titel bovenaan je scherm.
 
Laatst bewerkt:
topic titel?

Stap voor stap? Lol, nee.

Ik heb je vraag verplaatst naar een sectie waar deze beter past.
Kijk maar eens naar de locatie, links van je topic-titel bovenaan je scherm.

Hallo Paul-RT,
Sorry hoor maar wat bedoeld u hier mee? Moet ik dan helemaal naar boven scrollen tot ik niet mer verder kan en wat is topic titel en naar welke sectie heeft u hem dan verplaatst?
Vriendelijke groet tunica
 
Ik bedoel dat je je vraag had geplaatst in een"verkeerd deel van het forum.
Het staat nu goed, en jij krijgt reakties op je vraag.
Het is goed zo.....;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan