vraag over een browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Beste Pc helpers,
Ik heb op dit moment Internet Explorer 7 op mijn pc en hij doet het prima,maar ik vraag me af of ik daarnaast ook andere browsers kan instaleren en er dus ook mee kan werken zoals bv Google Chrome of een andere browser?Kan iemand mij vertellen of dat kan en zodra ik ze heb geinstaleerd is het dan een kwestie van gewoon klikken op een andere browser en kan ik er dan mee werken?Graag een niet zo moeilijk te begrijpen antwoord want ik ben senior waarvoor mijn dank.Groet Tunica/Sjaak
 
Je kan probleemloos meerdere browsers installeren en dan gewoon op het bureaublad kiezen elke keer welke je gaat gebruiken.
 
Ja dat gaat prima samen,alleen waneer je de 2e browser hebt geinstaleerd krijg je een vraag welke je als hoofd-browser wilt gebruiken.
kies er een en de andere werkt gewoon wanneer je die aanklikt.
 
gelukt

Je kan probleemloos meerdere browsers installeren en dan gewoon op het bureaublad kiezen elke keer welke je gaat gebruiken.

Beste mrmusic,
Bedankt voor uw wel heel snelle reatie.Inmiddels heb ik Google chrome geinstaleerd op mijn pc.Ik dacht dat ik tijdens het instaleren zag dat ook mijn favorieten uit Internet Explorer overgenomen zouden worden in Google Chrome kan dat inderdaa zo zijn of heb ik mij vergist hier in en zo ja waar kan ik dan in Google Chrome de favorieten van Internet Explorer vinden?
Weer mijn dank.Groet Tunica/Sjaak
 
Dat kan ik je helaas niet vertellen want ik gebruik zelf Chrome niet, wel FireFox
 
begrepen

Dat kan ik je helaas niet vertellen want ik gebruik zelf Chrome niet, wel FireFox

Gachte mrmusic,
Ik zag ineens een mogelijkheid in Google Crome om de favorieten die ik heb staan in Internet Explorer over te zetten in Google Chrome.Verder heb ik net FireFox ook op mijn pc geinstaleerd gewoon om er mee kennis te leren maken en de verschillen te zien tussen de browsers.Groet Tunica/Sjaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan