Hallo Iedereen,
Voor mijn werkgever moet ik een soort van rapport ontwikkelen waarbij hij gemakkelijk een overzicht kan krijgen over een bepaalde week of over bepaalde weken.
Nu heb ik in onderstaande afbeeldingen een voorbeeld geplaatst hoe dit eruit ziet.
In Access heb ik 1 database gemaakt met al deze gegevens.
Nu is mijn vraag kan ik op een makkelijke manier filteren op kolomsnamen, dus mijn werkgever wilt een week invullen, en wanneer hij deze invult wilt hij dus alles zien wat een X heeft.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd wat precies de bedoeling. Ik heb al iets rondgesnuffeld op het Internet maar ik ben nog niets wijzer geworden. Ik hoop dat iemand mij hier op dit forum verder kan helpen.

Bekijk bijlage 91450
Voor mijn werkgever moet ik een soort van rapport ontwikkelen waarbij hij gemakkelijk een overzicht kan krijgen over een bepaalde week of over bepaalde weken.
Nu heb ik in onderstaande afbeeldingen een voorbeeld geplaatst hoe dit eruit ziet.
In Access heb ik 1 database gemaakt met al deze gegevens.
Nu is mijn vraag kan ik op een makkelijke manier filteren op kolomsnamen, dus mijn werkgever wilt een week invullen, en wanneer hij deze invult wilt hij dus alles zien wat een X heeft.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd wat precies de bedoeling. Ik heb al iets rondgesnuffeld op het Internet maar ik ben nog niets wijzer geworden. Ik hoop dat iemand mij hier op dit forum verder kan helpen.

Bekijk bijlage 91450