vraag over film verwijderen in Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste pc helpers,
Ik heb in Windows media player onder de knop Bestand een aantal filmpjes staan.Ik weet hoe ik ze allemaal tegelijk moet verwijderen als ik dat zou willen,maar ik wil er een van verwijderen.Maar hoe????
Als ik de tekst van een film (onder Bestand) selecteer en dan met rechts er op klik dan zie ik niet de mogelijkheid Verwijderen te voorschijn komen.OOk dan klikken op de knop DElete lukt ook niet.Kan er iemand mij vertellen hoe ik dat ene filmpje kan verwijderen i.pv allemaal tegelijk?Mijn hartelijke dank.Groet Tuinica/Sjaak

film verwijderen

Gewoon via verkenner verwijderen en hij is ook weg uit media player:p

Hallo Blackbetty,
Mijn dank voor uw antwoord op mijn vraag.Ik ben gegaan naar de verkenner door met rechts op Start te klikken en dan te klikken op Verkennen (met links) toen zag ik staan C program files/Windows media player/wmpaIk zag helaas nergens de titels van die film staan.Wat moet ik nu of doe ik toch nog iets verkeerd misschien,zo ja dan graag een stap voor stap uitleg hoe ik het wel goed doe.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Je hebt ze dus gewoon opgeslagen? Dan staan ze waarschijnlijk onder mijn documenten > mijn videos en kun je ze gewoon verwijderen. succes:)
mvg,
pc

Je hebt ze dus gewoon opgeslagen? Dan staan ze waarschijnlijk onder mijn documenten > mijn videos en kun je ze gewoon verwijderen. succes:)
mvg,
pc

Dat bedoelde ik ook..dacht dat je dat nog wel snapte.. maar je moet dus gewoon onder documenten je video opzoeken, waar hij ook opgeslagen staat. daar verwijderen en naar een paar minuten verdwijnt hij vanzelf uit media player:D

film verwijderen

Dat bedoelde ik ook..dacht dat je dat nog wel snapte.. maar je moet dus gewoon onder documenten je video opzoeken, waar hij ook opgeslagen staat. daar verwijderen en naar een paar minuten verdwijnt hij vanzelf uit media player:D

Nee sorry dat begreep ik helaas nog niet maar nu wel.Het klopt want hij is nu verdwenen.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan