Vraag over garantie laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fernandeskid

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Ongeveel 2 maande geleden heb ik een sony vario vpceb4j1e laptop aan geschaft bij de media markt in Eindhoven
(voor me oma)

ze werkte aleen s'avonds met de laptop maar eergiste deed ze de lamp aan en zag dat er bij het rechter schanier punt lak beschadeging was (lak gaat er gewoon van af)
Foto's kan ik plaatsen.

nu heb ik de volgende vraag,
valt dit onder de garantie ?? mijn oma gebruikt de laptop aleen s'avonds en Heeft GEEN 1 KRAS! aleen die lak bij het schanier:shocked:
mijn oom zecht dat het van de fabriek is.
Heef iemand anders dit probleem ook ooit gehad met een laptop?
dsc0061o.jpg
mvg Dave

Laatst bewerkt:
Dit probleem heb ik niet gehad.
Maar als het er ineens was, en waarschijnlijk vanaf de fabriek zo was, dan kun je altijd de garantie inschakelen.
Je hebt namelijk 2 jaar wettelijke garantie, en geluk heb je als de fabrieksgarantie langer geldt!
In elk geval tellen deze 2 weken er dus bij.
Neem contact op met Sony, of met de mediamarkt want je bent toch niet gek?!
Waarschijnlijk is het een kwestie van even opsturen, en na een tijdje terugkrijgen x)
Succes!

mvg, Maarten

Heej maarten,
Bedankt voor de snelle reactie !
haha ja idd morge vroeg meteen de bus pakken! en naar de media markt een kijken wat ze zeggen.
heb net alle belanrijke foto's en zo verwijder en op andere hd gezet en zometeen doe ik de laptop terug in de doos;)
Pff gelukkig hebben we de garantie bon nog....!

@fernandeskid:Welkom op Helpmij.

Ik heb de titel van je vraag wat aangepast.

Wat betreft je vraag:Kan niet beoordelen in hoeverre de lak beschadigd is.En wellicht nog meer zal beschadigen.
Leg het voor aan de Mediamarkt zou ik zeggen.

Haha nog een handige tip: NOOIT een bon weggooien zolang je de laptop hebt.
Geldt voor alle elek. apparatuur. xD

@ bluetoothusb: De bon is handig, maar absoluut niet noodzakelijk om je garantie te kunnen claimen.

@ error53 Ja, maar mocht je je garantiebewijs verliezen, dan s het nog altijd verstandig om de datum van aankoop mee te nemen naar het bedrijf zodat het zeker is dat je laptop nog onder de garantie hoort te vallen :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan