Vraag over gebruikers (windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

konijn1991

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2012
Berichten
5
Ik heb ik klein probleempje, wat volgens mij zo is opgelost, maar ik krijg het niet gevonden.
Het is alsvolgt:

Onze computer heeft 2 gebruikers. Terwijl er maar 1 inlog scherm is. Ik denk dat ik een fout heb gemaakt toen ik Windows heb geinstaleed, misschien heb ik de computer daar MoniqueenTheo genoemd en in het configuratiescherm met een spatie ertussen.
Dit is erg vervelend, aangezien mijn ouders ( en ik zelf ook wel :p) niet echt super zijn met de computer kan dit problemen veroorzaken.

Naamloos1.jpg
Naamloos.jpg
Naamloos2.jpg


Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
bijvoorbaat dank , Konijn1
 
Beste zoeff,

dit wist ik al, het probleem is juist dat er maar 1 account is ( wat ik ook zo wil houden), maar dat er 2 gebruikers zijn. Zie plaatje 1.
 
Ja de map Monique en Theo is een oud account ( van voordat onze harde schijf was gechrashed), in de map staan geen belangrijke bestanden meer, deze heb ik zelf al overgeplaatst naar een nieuwe schijf + kopie naar externe harde schijf.

Als ik die schijf opruimen ga doen is het dan mogelijk dat die oude gebruiker weg gaat? Kan ik bestanden kwijt raken, of verwijderd hij alleen maar rotzooi op de schijf, zoals temp. bestanden etc etc etc?
 
3.Schakel het selectievakje Vorige Windows-installatie(s)
Ik ga er dan wel vanuit dat je geen documenten meer opslahgen heb in de oude mappen.
Opruimen van windows.old zal je ook de nodige schijfruimte opleveren.

Van je nieuwe installtie raak je niets kwijt.
Deze wordt alleen opgeruim zoals tijdeliojke bestanden.
 
Laatst bewerkt:
heb zojuist de c schijf opgeruimd maar kreeg het selectievakje: vorige windows- installatie(s) niet gevonden.

Zou dit niet werken om de gebruiker weg te halen?

Naamloos3.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan