vraag over gedownloade film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste helpers,
Ik heb verleden week een film van internet gedownload m.b.v het programma LImeWire.Als ik de film wil afspelen in Windows media player dan gaat dat de eerste minuut goed daarna blijft hij hangen en gebeurd er niets meer.Wie kan mij vertellen hoe dat komt en hoe ik hem weer goed kan laten afspelen?Graag een stap voor stap uitleg waarvoor mijn dank.Groet Tunica/Sjaak

En een ding download nooit een film met limewire. Of je moet een virus willen hebben. Download dan met torrents of het liefst nog met nieuwsgroepen.:D

vraag over film

Hallo Frankwannet en Gangkill,
Mijn hartelijke dank.Het programma heb ik gedownload wat u mij adviseerde om films mee af te spelen.Het voor mij vreemde is dat de film nu nog niet helemaal (wel iets beter dus) wordt afgespeeld.Kan het zijn dat het aan de soort film ligt?
Verder weet ik niet wat Torrens is en nieuwsgroepen.Is Torrens een soort Media speler en zo ja hoe en waar kan ik dat dan downloaden.En hoe werken nieuwsgroepen?Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

gedownloade film

Hallo Frankwannet,
Het zou kunnen dat u gelijk heeft de gedownloade film staat in de map Incomlete film en ik denk dat dat betekend dat de film niet totaal of helemaal gedownload is.Mijn excuus voor mijn weinige kennis wat dat betreft.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

hoeft u geen excuus voor aan te bieden hoor;)

al leesvoertje bekeken?
verdiep u er eens rustig in.gaat dit lopen dan wil je niet anders meer(zegt men;))

film

Hartelijke dank,ik heb nu alles begrepen en zal drukken op de juiste knop.GRoet Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan