vraag over geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hallo,

Even een vraagje: ik heb een tijd geleden van de DELL fabrikant 128 mb extra geheugen opgestuurd gekregen. Identiek dus aan het geheugen dat reeds in de PC zit. Mijn vraag: kan ik dit zonder enig probleem in mijn PC erbij plaatsen? Ik heb een Pentium 3, draai windows XP.
Greetz,
Joep

Als er nog plaats is op het moederbord, lijikt me dat je het erbij kunt plaatsen.

en los van de vraag OF er ruimte voor is, mag je aannemen dat wanneer je van Dell een stripje toegestuurd krijgt, zij je geen reepje sturen dat qua specs niet geschikt is voor jou mobo.............., maar ook dit laatste geldt eigenlijk voor het eerste ;) (Als jouw pc bij Dell in de database zit, zullen ze je echt geen reepje sturen als zij in hun dbase "zien" dat jouw geheugenbankjes vol zitten.................., toch.........?)

vervolg

Beste Pasja en Buick en andere helpers,

Hartelijk dank voor de snelle reactie! Heb het er inmiddels in gezet en volgens mij is het dik in orde. Wat ik me wel afvraag: ik had verwacht een melding van Windows te krijgen dat de PC nieuwe hardware had ontdekt of iets van dien aard. Maar nee hoor, geen bericht. Is dit normaal?

Re: vervolg

Geplaatst door joepheldoorn
Beste Pasja en Buick en andere helpers,

Hartelijk dank voor de snelle reactie! Heb het er inmiddels in gezet en volgens mij is het dik in orde. Wat ik me wel afvraag: ik had verwacht een melding van Windows te krijgen dat de PC nieuwe hardware had ontdekt of iets van dien aard. Maar nee hoor, geen bericht. Is dit normaal?
ja :thumb:

Door naar je configuratiescherm tegaan, en dan naar Systeem, kan je controleren of je hem er wel goed ingedouwt hebt :)

Ok

Dank je wel: heb inderdaad ff gecheckt en het geheugen is inderdaad verdubbeld!
Thanks en greetz,
Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan