Vraag over geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Correcte manier : in configuratiescherm en dan bij programma's en onderdelen.

ik heb ze bij apparaatbeheer verwijderd.
Mag ik nóg een vraag stellen??:o

Koen

Ik heb er ook één aan jou.
Modag vroeg of je Ccleaner had gebruikt waarop jij "Ja" antwoordde. Wat ik nu even niet bergrijp is hoe je zo'n redelijk geavanceerde tool als Ccleaner (kennelijk) wel gebruikt, maar aan de andere kant redelijke simpele dingen als softwareverwijderen niet weet / kent.

Laat ik het anders stellen: weet je heel zeker dat jij het programma Ccleaner hebt gebruikt (van Piriform LTD) en zo ja, wélke opties heb je binnen dat tooltje gebruikt / uitgevoerd?

ccleaner is toch met dat peertje?dat heb ik gebruikt.

Maar ik ging pas mijn nvidia videokaartdriver updaten maar dat ging niet. ik had alles gedownload en geïnstalleerd maar toen ik mijn computer opnieuw opstartte kreeg ik het bootscherm en daarna het laadbalkje van windows maar daarna was er geen beeld meer alleen geluid. (het is weer opgelost met opstarten in veilige modus en daarna systeem herstel). ik heb de drivers gedeïnstalleerd maar sindsdien staat er bij Configuratiescherm\Programma's en onderdelen: Nvidia drivers grootte:5.12GB. ik weet niet wat het is maar misschien komt het daardoor dat hij ook zo langzaam is.

Alvast bedankt,

Koen:thumb:

Laatst bewerkt:
ccleaner is toch met dat peertje?dat heb ik gebruikt. Wat heb je gebruikt van dat programmaatje?
Maar ik ging pas mijn nvidia videokaartdriver updaten maar dat ging niet. ik had alles gedownload en geïnstalleerd maar toen ik mijn computer opnieuw opstartte kreeg ik het bootscherm en daarna het laadbalkje van windows maar daarna was er geen beeld meer alleen geluid. (het is weer opgelost met opstarten in veilige modus en daarna systeem herstel). ik heb de drivers gedeïnstalleerd maar sindsdien staat er bij Configuratiescherm\Programma's en onderdelen: Nvidia drivers grootte:5.12GB. ik weet niet wat het is maar misschien komt het daardoor dat hij ook zo langzaam is.

Alvast bedankt,

Koen:thumb:

ehm.
Registerintegriteit, opstartprogramma's verwijderd, de cleaner gebruikt op:internet exprlorer, windows eplorer en systeem, dan klik je op analyseren en op schoonmaken en cookie verwijderd.

Koen:D:thumb:

Als je de machine opnieuw opstart (nu nadat je het apparaat hebt verwijderd) duurt het dan nog steeds lang?

nee gaat gelukkig al een stuk sneller:thumb: Heel erg bedankt

Maar nu nog de vraag over de nvidia drivers

Koen

Teneinde andere mensen mee te laten denken / 'praten', stel ik voor dat je een nieuwe vraag stelt en wel in de sectie videokaarten of software.
Als je dat redelijk snel doet (binnen een uur of zo) dan ga ook ik meedenken met je. Ik geloof namelijk niet dat het handig is om in dit geheugentopic het over je videokaart te gaan hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan