vraag over geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

werkman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Vraag: Wanneer ik een map aanklik wordt deze onder "geschiedenis" vastgelegd. Door geschiedenis aan te klikken en dan naar de mappen (links op het scherm) te gaan kan ik deze aanklikken en kiezen voor openen, kopieren en verwijderen. Als ik op verwijderen druk en dan ook via Waarschuwing deze map verwijderd heb, is deze map dan echt uit het systeem of moet ik nog op een andere wijze deze mappen (via prullenbak of op een andere wijze) definitief verwijderen?
Ik wil niet dat iedereen die in mijn computer komt meteen via geschiedenis al mijn bezochte mappen en adressen kan bekijken.
Is het ook mogelijk om na het internetten meteen alle mappen tegelijk in geschiedenis te verwijderen? Hoe?
Is het mogelijk om helemaal geen mappen op te laten slaan onder geschiedenis?
Graag een oplossing.

hoi,

in je instellingen kan je aangeven dat de bezochte sites niet bewaard moeten worden.
extra ==> internetopties ==> geschiedenis

greetz

jean

Je kunt ook het programma Xclean proberen, dit laat je even werken nadat je stopt met internetten en het wist al je sporen, ook je prullenbak, cookies en temp int. bestanden het is mischien nog gratis te krijgen, anders kun je het altijd uitproberen op:
www.xblock.com

suc6 ermee

In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd aanvinken 'De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten.'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan