vraag over hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste pc helpers,
Hierbij wil ik het volgende vragen:Op mijn pc heb ik Hitman pro geinstaleerd.Als ik klik op Antispyware dan kan ik programma's kiezen die hitman pro gebruikt als het een scan uitvoert.Die programma's die ik dan zie zijn niet beter te weten externe programma's die kennelijk worden geinstallerd op je pc als je voor de eerste keer een scan uitvoert.Waarschijnlijk zijn niet alle programma's gratis en zitten er ook zogenaamde trialversies bij.
Nu mijn twee vragen: Wat zijn trailversies? En hoe weet ik welke programma's gratis zijn die in de lijst staan wanneer ik klik op de knop Antispyware en welke een zogenaamde trailversie zijn?
Graag een eenvoudige uitleg want ik ben nog niet lang bezig met de pc.Groet Tunica/Sjaak

trialversies zijn probeer versies
enzo ie zo geen hitmapro gebruiken,geeft meer problemen dan het oplost

bedankt

Hallo Luden,
Bedankt voor uw antwoord.Ik ga er naar kijken.GRoet Tunina/Sjaak

hitman

Dat hoorde ik ook altijd, maar vanmiddag zag ik dat de leverancier van Nod32 het op de site heeft staan??
http://www.spicylemon.nl/hitmanpro.aspx ... ik weet het even niet meer.

Hallo Mumzel,
Hartelijk dank voor uw reactie.De meningen over hitman pro zijn kennelijk erg verschillend,ik denk mede door de ervaring wat men heeft.Ik hoor dus zowel negatieve als positieve ervaring er over.Verder lees ik het volgende nadat ik op de link had geklikt van NOD 32: Scannen is gratis en verwijderen van Hitman Pro is de eerste 7 dagen gratis, hierna moet er een productsleutel worden aangeschaft
Ik werk nog niet met Hitman maar ik vraag me af hoe het zit met die zogenaamde productiesleutel.Hoe schaf je die aan,kan je die ergens (gratis) op internet vinden of moet je die ergens kopen in een winkel of via een site op internet,weet u dat? Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

De echt negatieve zaken waar nog steeds aan gerefereerd word door velen speelden in 2001 toen ze een aantal zaken niet goed voor elkaar hadden.

De enige zaken waar er nu nog mensen over (kunnen) vallen is het feit dat er weinig tot geen instellingen zelf gedaan kunnen worden wat voor mensen die wat meer dan gemiddeld afweten van PC's niet gewaardeerd word en daarnaast word hitman pro vaak beschuldigd van de eer/donaties krijgen wat eigenlijk de makers van de software waar hitman gebruik van maakt toe komt.

Zelf maak ik gebruik van het eerder vermeldde MBAM en SuperAntiSpyware maar heb verder niets tegen Hitman. (ik reken mijzelf tot de mensen die wat meer dan gemiddeld afweten van PC's ;))

De nieuwe Hitman Pro 3 is totaal anders dan de vorige versie en heeft inderdaad weinig instellingen. De technieken/programma's waar de nieuwe Hitman Pro gebruik van maakt zijn mij bekend en ik weet 100% zeker dat dit met toestemming van de betrokken softwarebedrijven gebeurt. De oude versie van Hitman Pro (2) was ook bij mij niet welkom, maar was toch wel met de beste bedoelingen in elkaar gezet. Om gebruikers te helpen die weinig tot niets wisten van beveiligingssoftware.

Malwarebytes' Anti-Malware is een erg goed programmaatje dat je gewoon gratis kunt gebruiken om erg veel malware van een systeem te verwijderen. Het is geen virusscanner die mogelijk gevaarlijke bestanden zal opsporen, het gaat echt om het verwijderen van de al geïnstalleerde malware. Er is wel een optie om een licentie aan te schaffen en realtime bescherming te gebruiken, deze voorkomt de installatie van veel malware.

Heb zelf de afgelopen weken een nieuw programmaatje mogen testen dat zéér goed is, het zal als alles een beetje meezit over ± 2 weken in het Nederlands beschikbaar zijn. De naam van dat programma is Prevx Edge (onthou die naam)

Ook wordt er momenteel hard gewerkt aan de gratis scanner van a-squared Anti-Malware, de koopversie heeft sinds kort een dubbele scan engine, anti-malware én anti-virus. Dit zal ook in de gratis scanner beschikbaar komen.

Het perfecte anti-malware programma of anti-virus programma bestaat niet. Dus hou maar op met zoeken.
Wel zijn er een paar programma's die gewoon erg goed zijn en als je die gebruikt kun je 99,9% van de malware voorkomen of verwijderen.

Belangrijkste is toch nog altijd om alles up-to-date te houden. Niet alleen Windows, maar ook alle andere programma's die je gebruikt, en te zorgen voor goede backups. Mocht het niet lukken om de malware te verwijderen dan zet je heel simpel een backup terug. Dat kost misschien 15 minuten en is zo simpel.
Daarmee bedoel ik niet Windows systeemherstel, juist op het moment dat je dat echt nodig hebt werkt 't meestal niet.....

Laatst bewerkt:
hitman

Geachte Ligthtframe,
Ook u bedankt voor uw uitgebreide uitleg m.b.t Hitman pro.Ik heb het door u genoemde programma nu al op mijn pc gezet,althans ik weet niet beter dan dat het dat is,ondanks dat u schrijft dat het over 2 ween in Nederland te verkrijgen is.Ik neem aan dat u daarmee bedoeld dat het over 2 weken op internet staat.Het is wel Engelstalig en dat is iets jammer want die taal ken ik niet maar de bediening ziet er eenvoudig uit.
Groet Tunica?sjaak

Tunica, het programma werkt erg simpel. Maar misschien zie ik 't wat anders omdat ik er al weken mee heb mogen spelen.
Als het goed is zie je een knop "Scan Now".
Daarop klikken en er wordt een zeer snelle scan uitgevoerd.

Als er malware wordt gevonden komt dat wel in beeld te staan. Die informatie kunt u dan posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan