Vraag over I-Mate SPL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petra1967

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Hallo allemaal,

mijn dochter heeft gisteren een I-Mate SPL gekregen, tweedehands. Nu willen we de contacten van haar simkaart overzetten op dit toestel. Ik kan het echter niet vinden in de handleiding hoe we dit voor elkaar krijgen.:rolleyes: Ook haar foto's en afbeeldingen wil ze op de I-mate overzetten die op haar simkaart staan. Heeft iemand hier ervaring mee?

b.v.d. alvast.
Petra.:)

contacten overzetten i-Mate SPL

Hallo,

Hierbij de manier om contacten over te zetten van SIM naar telefoon.

Druk op Start [knop linksboven], druk twee keer op Meer [weer knop linksboven].
Ga dan naar het symbool SIM Manager en druk op Enter [de centrale toets temidden van de pijltjes toetsen].
Hier is het mogelijk om de contacten over te zetten.

Hoe je de foto's en afbeeldingen moet over zetten? Probeer ze eerst maar eens uit het 'oude' toestel te krijgen. Als dat gelukt is zet je ze op een mini SD-kaart voor in de i-Mate.

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor het antwoord. Het blijkt toch dat de engekse uitvoering iets anders in elkaar zit dan de NL versie. Ben dus nog steeds aan het zoeken naar bepaalde dingen, maar de contacten zijn inmiddels toegevoegd.:D

Wat de foto's betreft, bedankt voor de tip. We gaan het zo eens uitproberen.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

nu zitten we nog met een heel vervelend iets. Het lijkt of er iets niet klopt aan de I-mate die we hebben. We kunnen met geen mogelijkheid tekst typen voor een sms of zelfs de namen van contacten invoegen. Hij blijft cijfers typen. Je zou om moeten switchen met het *, maar deze pakt met geen mogelijkheid. Ik loop tegen verschuillende problemen op. De officiele site van I-mate is opgeheven? De software kan ik niet draaien op de pc want deze is niet meer compatible met Windows 7, dus via de cd kunnen we ook niets. ben al bij microsoft gaan kijken, maar voordat ik door alle antwoorden ben gespit die met de trefwoorden worden gevonden...........pffff. Deze gaan nl. over alles wat met Microsoft heeft te maken dus ook pc-antwoorden. Zo weet ik dus ook niet hij ik deze uitvoering (USA) moet hard resetten, want het verschilt schijnbaar nogal met de NL uitvoering. Al met al zijn we dus al weken bezig met alle ergernissen van dien en zijn nog geen steek verder om hem in gebruik te nemen. Ik hoop echt dat hier iemand zit en dit leest die heel veel verstand heeft van de I-mate SPL, liefst de USA uitvoering. Of een tip heeft waar ik het kan vinden op internet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan