Anton Doove
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2005
Beste Mensen. Aangezien ik mijn vraag over de handleiding niet kan stellen op het Mozilla-forum,wegens inlog-probleem,stel ik mijn vraag maar hier op dit Forum.
Ik heb n.l.de laatste en nieuwste versie van Thunderbird gedownload en zou graag willen weten hoe ik deze het beste kan installeren i.s.m.Firefox 3.
Kan iemand van jullie mij helpen aan een Installatie-Handleiding van Thunderbird 2.0.0.17? Deze Thunderbird heb ik in de Ned.Tl.gedownload.
Ik wil echter weten wat ik dien in te vullen tijdens de Installatie.
Bij het Mozilla-forum kan ik het niet vragen,want mijn inlog-gegevens worden constant als foutief aangemerkt,waarover ik de webmaster van dat forum heb gemaild. Ook Privè.
Ik kreeg die mail terug met de boodschap dat zijn mailbox vol zit.
Ook de anderen kan ik daar niet bereiken zonder het inloggen,dus stel ik hier maar de vraag.
Wie kan mij dus helpen aan die installatie-handleiding?
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank en groeten. Anton Doove.
Ik heb n.l.de laatste en nieuwste versie van Thunderbird gedownload en zou graag willen weten hoe ik deze het beste kan installeren i.s.m.Firefox 3.
Kan iemand van jullie mij helpen aan een Installatie-Handleiding van Thunderbird 2.0.0.17? Deze Thunderbird heb ik in de Ned.Tl.gedownload.
Ik wil echter weten wat ik dien in te vullen tijdens de Installatie.
Bij het Mozilla-forum kan ik het niet vragen,want mijn inlog-gegevens worden constant als foutief aangemerkt,waarover ik de webmaster van dat forum heb gemaild. Ook Privè.
Ik kreeg die mail terug met de boodschap dat zijn mailbox vol zit.
Ook de anderen kan ik daar niet bereiken zonder het inloggen,dus stel ik hier maar de vraag.
Wie kan mij dus helpen aan die installatie-handleiding?
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank en groeten. Anton Doove.