Vraag over ip hacken.(hacker is bezig geweest)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangifte doen, als je zeker bent van de zaak.

Aangifte doen, als je zeker bent van de zaak.
Ik betwijfel de ernst van de situatie.

@blabla2008
Niet ingewikkeld doen en simpelweg er weinig van geloven.
Dit soort baasjes heeft (statistisch) geen enkele kennis van hacken.
Een handige move om problemen te voorkomen is natuurlijk het hebben ven een firewall (standaard Windows) en een goede virusscanner.

Laatst bewerkt:
Ik betwijfel de ernst van de situatie.

@blabla2008
Niet ingewikkeld doen en simpelweg er weinig van geloven.
Dit soort baasjes heeft geen enkele kennis van hacken.
Een handige move om problemen te voorkomen is natuurlijk het hebben ven een firewall (standaar Windows) en een goede virusscanner.

hmm ok dus hij bluft gwn....

als we naar de politie gaan met zijn msn adres kunnen ze dan wat doen??
hij heeft haar immers bedreigt.. de ********..

WELKOM OP HELPMIJ

zijn er al duidelijke aanwijzingen dan dat ie filmpjes heeft?

Dé hamvraag is natuurlijk, wíe heeft de filmpjes gemaakt en hoe zijn ze op het grote en boze w w w terecht gekomen?

mmmm lastig.

als het echt een onbekende is en hij heeft die filmpjes ja dan is het een misdrijf.en dan zou ik toch aangifte doen.wanneer dan zijn ip bekent is kunnen ze er wat mee.

maar het kan(zonder dat jullie het weten)ook een "bekende" zijn die eens iets van die filmpjes gezien heeft.(maar ze niet heeft)

en nu dus aan klooien is...

Hallo,

Je kunt zoiezo naar de politie, ookal is het NOG geen misdrijf, het is privacyschending, sjantage en bedreiging.
Je weet nooit wat er met een MSN adres te achterhalen is.... als het een dom persoon is, zou er wel eens iets uit kunnen komen, en als hij het al bij meerdere slachtoffers heeft geprobeerd, heeft de politie alleen maar meer bewijs.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

ff een update...

ze heeft emails van deze man ontvangen en foto.
dus denk dat we hier wel wat mee kunnnen doen...

Hallo,

Die emails kunnen heel belangrijk zijn, want daar kun je ip adressen uit achterhalen.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

(foto's kunnen nep zijn)

ze zijn nog niet op het boze www terecht gekomen.. hij wil dat wel doen...

ten eerste YOUTUBe accepteerd geen onzedige beelden, waarvan ik denk dat het om gaat. anders wil je het niet online hebben.

ten tweede, staat het wel op een adnere site, kan je zo aan de provider van jouw of van de site, of aan de webmaster van de site vragen het eraf te halen.

zolang je het niet uitlekt dat het online staat, zal nieamnd uit je eigen bekenden groep erachter komen. en in de tussentijd is het er al afgehaald.

ik heb een ip adrs kunnen bemachigen..

nu iemand die er echt wat mee kan...

wie o wie??

ik heb zelf al gekeken met trace ip enz enz

zijn provider is versatel.. maar ik wil meer gegevens

prive gegevens zijn voor een normaal persoon(burger) niet via een ip te achterhalen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan