Vraag over Linkedin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Berichten
247
Beste Mensen. Mijn blog http://antondoove.blogspot.com staat op Facebook en Google+ en ik wou het eigenlijk ook op Linkedin,maar dat blijkt alleen voor Professionals te zijn volgens mijn indruk. Ik ben beslist geen professional en dat zal ik ook nooit worden. Wie van u ooit mijn blog heeft gezien,zou kunnen beoordelen of mijn blog daar getoond kan worden.
Heeft er iemand in deze groep mijn blog al eens bekeken om mij te vertellen of mijn blog daar wel getoond kan worden middels de getoonde link? Overigens vind ik die Linkedin veel te omvangrijk.
Linkedin wil gelijk het beheer van mijn PC overnemen en daar hou ik niet van. Wie van u heeft hiermee ook ervaring om mij er meer over te vertellen met advies. Ik wil dit graag weten voordat ik een beslissing neem.
Als promoten van mijn blog beter niet bij Linkedin kan gebeuren,laat ik het wel achterwege. Wie ben ik dat ik mijn blog bij professionals kan en mag promoten op mijn oude dag? :D
Reacties zijn van harte welkom. Anton Doove.
 
LinkedIn is (vooral) gericht op de zakelijke markt. (Jij noemt het professionals)
Na even (heel snel) door je blog gebladerd te hebben denk ik dat jouw blog niets met de zakelijke markt te maken heeft en ik zie geen meerwaarde voor jou om hem dus op LinkedIn te zetten.

Facebook en Google+ zijn naar mijn mening meer de geschikte platforms voor je blog.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Reactie naar Marcel Hoogteijling

Beste Marcel. Het gaat mij niet om hoogwaardigheid van mijn blog,want dat mogen de bezoekers zelf beoordelen. Het gaat mij er meer om wie ik ben en wat ik vroeger voor werk had,maar ook mijn andere ervaringen te tonen.
Het plaatsen op linkedin kan ik uiteraard ook zelf doen. Dat is geen probleem want dat heb ik al eens gedaan en het ook weer gauw verwijderd,want het is mij te omvangrijk en Linkedin wou gelijk het beheer overnemen. Dat sta ik nooit toe.
Beheer van mijn bestanden en mijn PC doe ik liever zelf. Het is alleen wel jammer dat ik op deze wijze niet bij het Schrijverscafè kan komen waarvan ik weet dat die op Linkedin zitten. Zonet las ik bij de clubs van het seniorweb een bericht.
Dat bericht was van iemand die ook op linkedin zit en veel mensen inviteert om ook op linkedin te komen,maar dat heb ik al afgewimpeld om de reden die ik je net heb beschreven. Hij had mij kunnen uitnodigen,maar ik zie er niets meer in.
Vorige maand werd ik 75 jaar,dus ben ik al lang met pensioen. Bij Linkedin ontdekte ik veel mensen die ik ken en net als ik met pensioen zijn. Door mijn ervaringen met Linkedin,ben ik wel afgehaakt. Ik vind dat geen prettig systeem.
Jij zegt heel terecht: "Facebook en Google+ zijn naar mijn mening meer de geschikte platforms voor je blog." Daarom laat ik het hier maar bij,mede door mijn ervaringen met Linkedin. Ik laat mij niet meer overhalen.
Dat schrijverscafè kan ik ook langs andere wegen bereiken,dan alleen via Linkedin. Mij lijkt dat wel genoeg en ik dank jou voor je reactie met mijn vriendelijke groeten. Anton Doove.
 
Geen dank Anton.
Succes met je blog verder.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan