Vraag over Linkedin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Berichten
247
Beste Mensen. Mijn blog http://antondoove.blogspot.com staat op Facebook en Google+ en ik wou het eigenlijk ook op Linkedin,maar dat blijkt alleen voor Professionals te zijn volgens mijn indruk. Ik ben beslist geen professional en dat zal ik ook nooit worden. Wie van u ooit mijn blog heeft gezien,zou kunnen beoordelen of mijn blog daar getoond kan worden.
Heeft er iemand in deze groep mijn blog al eens bekeken om mij te vertellen of mijn blog daar wel getoond kan worden middels de getoonde link? Overigens vind ik die Linkedin veel te omvangrijk.
Linkedin wil gelijk het beheer van mijn PC overnemen en daar hou ik niet van. Wie van u heeft hiermee ook ervaring om mij er meer over te vertellen met advies. Ik wil dit graag weten voordat ik een beslissing neem.
Als promoten van mijn blog beter niet bij Linkedin kan gebeuren,laat ik het wel achterwege. Wie ben ik dat ik mijn blog bij professionals kan en mag promoten op mijn oude dag? :D
Reacties zijn van harte welkom. Anton Doove.
 
LinkedIn is (vooral) gericht op de zakelijke markt. (Jij noemt het professionals)
Na even (heel snel) door je blog gebladerd te hebben denk ik dat jouw blog niets met de zakelijke markt te maken heeft en ik zie geen meerwaarde voor jou om hem dus op LinkedIn te zetten.

Facebook en Google+ zijn naar mijn mening meer de geschikte platforms voor je blog.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Reactie naar Marcel Hoogteijling

Beste Marcel. Het gaat mij niet om hoogwaardigheid van mijn blog,want dat mogen de bezoekers zelf beoordelen. Het gaat mij er meer om wie ik ben en wat ik vroeger voor werk had,maar ook mijn andere ervaringen te tonen.