vraag over malwarebytes anti-malware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste pc helpers,
Ik zal voor deze vraag een printscreen proberen toe te voegen dat lijkt mij wel zo makkelijk.Als ik in het programma Malwarebytes anti-malware klik op het tabblad Update dan kan je d.mv te klikken op de knop Controleer op updates controleren of er updates zijn voor dat proghramma dat is logisch.Onder die knop staat het woord update mirror en in het venster daar direct onder staat Malwarebytes.org en als ik klik op het droehoekje daarnaast zie ik staan Security Wonks.net.Mijn vrag is: Wat is Update mirror en wat betekenen de 2 worden die daar direct onderstaan dus Malwarebytes.org en Security Wonks.net.Weer mijn dank .Tunica/Sjaak

hoi

dat zijn de sites(servers)waar die updates staan.
wanneer je dus die update laat doen gaat ie daar "kijken" of er updates zijn.

en das ff plat cq kort door de bocht gezegd;)

printscreen malware anti-malware

Beste Pc helpers,
ik heb net iets verkeerd gedaan wat betreft mijn vraag over malwarebytes waardoor de printscreen er niet in kwam te staan.Ik hoop dat het me nu wel gaat lukken,zo niet dan mijn excuus.

Bijlagen

• ScreenShot015.jpg
    ScreenShot015.jpg
    47,8 KB · Weergaven: 15
Hallo Frankwannet,
Mijn dank ik heb het nagenieg begrepen.Klopt het dan dat Malwarebytes.org en Security Wonks.net site zijn waar hij gaat zoeken voor updates? En welke van de twee moet ik dan selecteren als ik klik op de knop Controleer op Updates?Weer mijn dank.Groet Tunica/Sjaak

hoi

bij mij staat ie altijd op malwarebytes.org en dat gaat prima.
dus lekker zo standaard laten staan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan