vraag over news servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesba

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Berichten
300
vraag

ik heb een adsl acount een vriend van mij ook
als hij mijn news.server.nl gebruikt dan doet ie het
maar heeft dat invloed op mijn acount??
als hij veel download komt dit dan op mijn conto te staan omdat hij via mijn inloggegevens bij de nieuwsservers komt???
hij heeft ook al zo gedaan dat hij wanadoo free heeft genomen (inbelverbinding) en geprobeerd met deze gegevens op de news.wanadoo.nl te komen maar dat gaat niet???
wie o wie weet antwoord op deze vragen

(ik weet dat ik dit eerder heb gevraagd in een andere post maar die post hebben veel mensen gemist!!)
 
als die gene in logt met jouw gegevens dan komt dat op jouw account te staan ja.
 
Jesba,

Zoals ik uit jouw vraag kan opmaken hebben jullie alle twee een apparte adsl aansluiting.
Of lees ik dat nu verkeerd.

Als er maar 1 adsl aansluiting is en jouw vriend gaat met jouw gegevens via jouw adsl lijn het internet op dan komt alles op jouw naam terrecht.

Waarschijnlijk ondersteund wannadoo inbel geen newsserver.
 
het zit zo dat hij zelf adsl heeft via zonnet
die news servers zijn niet goed
daarmee komt hij niet op alt.binaries.nl

met mijn acount gegevens (dus niet om internet verbinding te maken heeft dus eigen verbinding open staan) kan hij via newsbin
wel de alt binaries op

maar mijn vraag is of dit nu wel op mijn download lijst hoeveelheid komt of dat het omdat hij verbinding heeft via zonnet op zijn lijst komt

hoop het zo duidelijk genoeg te hebben uitgelegd
 
Welke account gegevens gebruikt hij dan, die van newsbin of die van zonnet.

Hij heeft een verbinding open staan en gebruikt dan jouw gegevens omwaar verbinding mee te maken.

jij -> zonnet -> gegevens -> newsbin -> gegevens.

Hij -> zonnet -> jouw gegevens ->newsbin -> zijn gegevens.

Hij -> zonnet -> zijn gegevens -> newsbin -> jouw gegevens.

wie van de drie.
 
vooraf het werkte zoals hieronder besproken mijn vraag is alleen of het op mijn download account of zijn komt.

vriend zijn pc heeft internet verbinding via zonnet daarna opent hij progje newsbin gebruikt dan de wanadoo gegevens van mij om op
bijv. alt.binaries.nl wat binnen te halen

duidelijk genoeg
 
Op jouw account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan