• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vraag over Office Excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen825

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Heel moeilijk of eigenlijk heel simpel

Ctrl-Z ongedaan maken doet het niet (meer).

bij "Bewerken" staat 'ongedaan maken onmogelijk' (overigens bij alle acties en bewerkingen)

Iemand een idee/suggestie?

alvast bedankt.

Koen,

CTRL+Z is maar beperkt bruikbaar, dit kun je niet oneindig lang doen.

Ik weet niet hoever je terug kunt maar op een bepaald moment is het gedaan en bij mij is niet bekend hoevaak je CTRL+Z kunt gebruiken.

Verricht je weer een nieuwe handeling dan werkt de functie CTRL+Z gewoon weer.

Grtz.

Superzeeuw, bedankt voor je reactie

maar helaas, ctrl-Z doet het helemaal niet (vanaf het opstarten)

ik weet niet wat voor informatie ik nog meer kan geven, behalve dat je nog een 'toon' hoort als je ctrl-z indrukt.

Koen,

Klopt die toon hoor je wanneer de functie niet mogelijk is.

Wanneer je in een cel een word intypt en je geeft een Enter en daarna CTRL+Z werkt het dan ook niet?
Dan zou namelijk de tekst weer moeten verdwijnen.

Grtz.

Nee sry, werkt niet :S ook niet andersom (text invoeren, 'enter', weer verwijderen en dan ctrl-Z)

Groeten Koen

Misschien schept "Analyse en herstel" in Menu Help een mogelijkheid tot een werking Koen.

Heb het een paar keer laten draaien maar heeft ook niet gewerkt helaas :/

Hi,

gebeurt dit in alle bestanden of enkel in 1 bestand.
In dat laatste geval vermoed ik dat er een event macro wordt gedraaid, en dan kan je niks meer "ongedaan maken".

Greetz,

Joske

1 bestand of alle

Ik begrijp wat je bedoelt, bedankt, ik heb even gekeken maar ik heb het bij alle bestanden :/

vreemd...

Beste Koen825 ;)

Als "Analyse en herstel" niet helpt, dan vrees ik dat je je excelpakket terug moet installeren.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan