vraag over opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Als ik mijn pc opstart dan zie ik als eerste een pictogram/icoon met de naam Intel insite pentium 4.Normaal gesproken is dat binnen een paar tellen weg en start hij verder op.Om de een of andere reden duurd het nu zeker 2 minuten voor dat de tekst intel insite pentium 4 weg is en dat de pc dus verder gaat met opstarten.Wie kan mij vertellen hoe zo iets komt en beter nog hoe kan ik het verhelpen.Indien mogelijk graag een stap voor stap uitleg waarvoor mijn dank.GRoet Tunica/Sjaak

Hoi,

Is dat een zwart scherm met daarop intel etc,
Dan is dat het zg. bios scherm al hij daar langzaam doorheen gaat dan heb ik het idee dat de pc het moeilijk heeft om de hardware te vinden

Modag

opstarten

Hallo Modag,
Ja het is inderdaad een zwart scherm met daarin een rechthoek waarin staat Intel insite pentium 4.Ik heb wel meer mensen horen zeggen dat het iets te maken zou kunnen hebben met iets wat bios heet of hardware.Maar wat moet ik er aan doen om dat te voorkomen???Ik heb voor zover ik weet geen hardware aangesloten op mijn pc de laatste tijd en ook niets gedaan met de/het bios.Kunt u mij dat stap voor stap uitleggen misschien? Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

opstarten

Je schrijft dat je ziet in een andere topic dat er een usb stick op mijn pc is aangesloten.Wat is een topic,sorry ik heb geen idee wat dat is? Er is inderdaad wel een usb stick op mijn pc aangesloten enige dagen geleden (via een HUB).Verder schrijft je
Misschien dat de moderator deze twee topics even bij elkaar kan voegen is het zelfde probleem volgens mij.
Wat is een moderator en hoe moet een moderator dat samen voegen? Sorry voor mijn domme vragen?Goet Tunica/Sjaak

Hoi,

Een topic is een vraag stellen zo noemen ze het hier en een moderator helpt een beetje mee de site in het gereeël te houden.En aangezien het volgens mij eigenlijk een dubbele vraag is vroeg ik hem om deze twee vragen (topics) bij elkaar te voegen want ik denk dat de pc zonder de usb stick wel goed opstart.
Mag ik vragen waarom via een hub niet genoeg aansluitingen ofzo.

Modag

Laatst bewerkt:
opstarten

Ik heb je antwoord begrepen alleen start hij zonder usb ook niet goed op,het pictogram met de tekst Intel insite pentium 4 blijft dan ook nog circa 2 minuten in beeld (vreemd genoeg).Groet Tunica/Sjaak

opstarten

Met of zonder de HUB aangesloten maakt geen verschil met opstarten.Groet Tunica/Sjaak

Hoi,

Dan gaan we weer even verder , is er nog wat anders de afgelopen paar dagen veranderd aan u pc?
Zijn de instelling van de pc nog hetzelfde als eerst en misschien een stomme vraag maar staat de tijd nog goed?

Modag

Ps als u het niet erg vind zou ik morgen graag verder gaan want er komt nu een docu op de tv over pink floyd en daar ben ik eigenlijk een grote fan van

Laatst bewerkt:
opstarten

Nee voor zover ik weet is er de laatste tijd niets veranderd in mijn pc en het klokje rechts onder loopt prima op tijd.Groet Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan