Vraag over patches/updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal is het dat je ze allemaal moet installeren, eerst de oudste, daarna de iets nieuwer enz.
Nee, meestal is er geen manier om daar achter te komen. Van Rockstar weet ik het zeker, en bij Far Cry en Assasins Creed en Rainbow Six ook, aangezien dat verschillende producenten zijn...

Lezen brengt je een heel eind :)
http://www.patches-scrolls.de/anno_1404_venedig.php zei:
All patches listed are - unless noted otherwise - cumulative and can be used on any prior version of the game.

Dus tenzij anders vermeld zit in de patch met het hoogste nummer alle eerdere patches ook

Ok, want ik vroeg het me af, omdat alle patches verschillende grote hadden.
Nouja, ziet er naar uit dat ik nog een hoop werk heb...

Je hebt alleen de v1.07 unofficial patch nodig. Het bestand waar het om gaat is patch0.rda, deze moet je uitpakken in de map van het spel en daarbij het origineel overschrijven. Met de patch komt ook een PDF document waarin alles staat uitgelegd.

Laatst bewerkt:
Let wel op dat de basis van alle 1.01 t/m 1.07 updates is dat je eerst Patch 2.1 installeert.
Ik neem aan dat je daarom schreef: "Nouja, ziet er naar uit dat ik nog een hoop werk heb... " want Patch 2.1 is blijkbaar 157 MB groot. ;)

Tijs.

Dnties, daarbij bedoelde ik eigenlijk dat mij voor M4RC0 werd verteld dat ik álle unofficial patches apart moest installeren, en niet 1 voor 1...
Maar volgens hem hoef ik alleen maar de laatste te doen, omdat het maar om 1 bestand gaat.

Dat klopt allemaal, maar je moet eerst beginnen met die (grote) Patch 2.1 vóórdat je v1.07 gaat installeren.

Tijs.

Klopt, dat staat er duidelijk in en had ik door ja! :)
Toch bedankt!

Laat ook even weten of het werkt, dit is handig voor andere gebruikers. Bedankt.

Prima, maar helaas werkt Anno 1404 erg langzaam op mijn computer...
Maar ik weet niet alle precieze verbeteringen die 1.01 tot 1.07 toevoegen of verbeteren aan het spel :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan