Vraag over Shareware

Status
Niet open voor verdere reacties.

vroemvroem

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Is er een manier om een programma wat 30 dagen geldig is, erna uit je pc te verwijderen zodat je na die evaluatie periode het gewoon weer een maand kan gebruiken? want als ik mn pc formatteer kan ik hem wel weer gewoon gebruiken, dan issie egt alles kwijt.

mvg, jassie

Als het programma in kwestie je bevalt, dan kun je het na afloop van de evaluatatieperiode kopen. :)

vroemvroem zei:
Is er een manier om een programma wat 30 dagen geldig is, erna uit je pc te verwijderen zodat je na die evaluatie periode het gewoon weer een maand kan gebruiken? want als ik mn pc formatteer kan ik hem wel weer gewoon gebruiken, dan issie egt alles kwijt.

mvg, jassie

dat is mogelijk ja maar dan moet je heel windows dus formateren :thumb:
koop het gewoon als het lukt schijn de moeite waard te zijn anders stel je de vraag niet :thumb:

Met veel moderne programma's is dat niet eens mogelijk. Ook na het verwijderen blijven er in bepaalde bestanden of het windowsregister (vaak) versleutelde gegevens achter over het programma wat het verder gebruik van shareware- of trial-versie d.m.v. opnieuw installeren onmogelijk maakt, want het programma "weet" toch dat het wel een keer geïnstalleerd is en de proefperiode om is.

Steun de ontwikkeling van de software en koop het programma gewoon.
Ik vind het alleen gerechtvaardigd bij producten van microsoft om deze illigaal te gebruiken :p

Ik ben het helemaal met jou eens (hoewel wij dat eigenlijk niet mogen zeggen). :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan