Vraag over Taakplaner in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Ik heb eens gekeken naar mijn taakplanner in vista Ik heb deze zelf nog nooit gebruik
Ik zie daar heel veel taken in staan die hij tussen tijds uitvoerd Mijn vraag is nu is dit allemaal nodig ?
Als ik bij de beschrijvingen kijk dan staat er soms niets of een verhaal dat ik niet begrijp
Mijn vraag is dan ook heeft deze taakplaner ook invloed op de werksnelheid van mijn laptop
Of kan ik deze gewoon uitzetten of alles laten zoals het nu is
e de waele
 
Meeste processen die daar instaan zijn windows processen. Die worden in de achtergrond gedraaid en zorgen ervoor dat de laptop naar behoren werkt. Dus het regelt dat als jij iets intypt het wordt weergegeven of als je op internet gaat het ervoor zorgt dat je de website te zien krijgt. Kort gezegd de taken die daar instaan kun je niet afsluiten zonder dat je een stuk functionaliteit wegneemt van de laptop. Dit wordt ook allemaal in de achtergrond gedraaid zodat jij er niet lastig mee gevallen wordt en niet 20 programma's in beeld krijgt waar de gebruiker niet veel van begrijpt en niks voor hem kan betekenen in beeld.
 
Ok
maar ik zie ook veel dingen er tussen staan zoals instrumenten op afstand bestuurd of iets van een telefoon die ik niet heb
wat heeft dit dan voor zin mag dat wel weg of heeft dit toch een bepaalde waarde?
Ik zie ook nog dingen staan van een verwijderd programma dat hij steeds weer wil updaten na een bepaalde tijd zulke dingen bedoel ik hoe werkt dat dan
Kan ik dat wel verwijderen ??
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan