Vraag over Tablet PC Invoerpaneel

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda1988

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend een update geïnstalleerd voor mijn windows Vista, maar nu staat Tablet PC Invoerpaneel heel irritant pernament in het hoekje van mijn beeldscherm. Als ik er langs ga met mijn muis dan opent dat vervelende venster zich.

Ik heb al geprobeerd dat Tablet PC Invoerpaneel weg te vinken bij mijn werkbalk, maar dan verdwijnt het bij onderaan bij mijn werkbalk en niet van mijn scherm.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit venster weg kan krijgen? Want het is best wel hinderlijk. Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen verduidelijken wat ik bedoel.

Met vriendelijke groet,

Linda

Kun je met de rechtermuis op je taakbalk dit niet uitzetten?

Ja, dat kan zeker. Dan verdwijnt ie op mijn werkbalk en niet op mijn scherm. Daar blijft het doodleuk staan :confused:.

en onderaan als die in de werkbalk staat en dan rechtermuis en verwijderen is ook te simpel gedacht?

Ik heb het zelf opgelost. Bij opties waren er opeens allemaal dingen aangevinkt, waarvan ik zelf geen weet had. Ik vond het nogal raar dat het opeens zo opkwam en hinderde me vreselijk. Dit is net een nieuwe computer en ik ben er nog een beetje voorzichtig mee ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan