vraag over .tk domein namen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo

ik heb een site gemaakt maar het staat gehorst op dropbox.
maar als je bijvoorbeel naar de home pagina wilt en je voert in
naam.tk kom je op de home site uit maar hoe kun je dan dit krijgen bij een .tk domeinnaam
naam.tk/contact

alvast bedankt

Ik vind dit een beetje een vage vraag. Kun je hem wat beter uitleggen.

Je kunt trouwens voor een paar euro per jaar al aan een eigen .nl domeinnaam komen. Ziet er ook nog eens proffesioneeler uit.

ik bedoel namelijk dat je net zo als bij helpmij.nl ziet al domein helpmij.nl
maar dat je ook ziet bij het form helpmij.nl/forum
maar dat allen bij .tk
ps ik weet .nl ziet er proffesioneeler uit

Heb nooit met met .tk domein gewerkt. Ik ga er dus maar van uit dat het het zelfde werkt als .nl.
Gewoon simpel. Een map maken met de naam contact. Daar je website inzetten. er moet wel een bestand in staan met index.php of index.htm(l)

Hoi,

Dit gaat niet omdat je gebruik maakt van url-forwarding. Je moet DNS gebruiken om dit te kunnen. :thumb:

ok en hoe kan ik dat en wat heb je er voor nodig

Door naar een echte webhoster te gaan en i.p.v. url-forwarding, DNS te gaan gebruiken in het controlpanel van Dot.tk

oke ik zal er nog eens naar kijken waar ik goedkoop uit ben

Uhmm..er bestaan ook talrijke gratis webhosters, bijvoorbeeld (waar ik goede ervaringen mee heb) is, Loomhost.com

Als je dus bvb website.tk/forum wilt, dan moet je gewoon in je ftp in de root een map aanmaken forum en dus in je index.html ernaar verwijzen met een link.

ok ik heb een account op loomhost.com
maar wat nu?
hier is een foto hoe ver ik al ben
snap het niet helemaal.jpg

Uhm..ik weet niet of ik je verder mag helpen.
Je gebruikt namelijk de naam van Helpmij en daar zijn ze niet helemaal blij mee denk ik.

nee maar als ik het snap verwijder ik de domein naam of ik verander ff de domein

nee maar ik bedoel als je dit hebt uitgelegt dan zet ik er een andere domein in of ik doe het nu ff veranderen naar
TEST1A1A.TK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan