Vraag over uitbreidingen van computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

inshelbius

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2013
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een pc via marktplaats gekocht, zodat ik spellen zoals GTA San Andreas kan spelen etc.
Nu wil ik dus wat zwaardere spellen spelen zoals GTA 4 etc. (Ik speel alles offline)
Nou weet ik dus BIJNA niets van videokaarten en processors en zulke dingen.
Zouden jullie mij kunnen helpen met iets uitzoeken en kijken wat mijn computer nu heeft.
Vertel mij wat ik nodig heb en wat jullie van mij moeten weten om dit te kunnen beantwoorden.
Ik wil dus als het moet een nieuwe videokaart of processor en alle andere dingen waarmee ik mijn game ervaring nog beter kan maken.

Alvast bedankt,

Shelby :thumb:

*Zie bijlage*
 

Bijlagen

  • Specs.png
    Specs.png
    49,4 KB · Weergaven: 42
Je zal processor + videokaart + moederbord + voeding en eigenlijk ook je werkgeheugen (want dit is nog DDR2) moeten vervangen. Oftewel: je moet eigenlijk heel het binnenwerk van de pc moeten vervangen, dus kan je beter voor een nieuwe pc gaan voor wat jij wil ;)
 
Videokaart doet het meeste bij games, die vervangen en eventueel de voeding (afhankelijk wat die kaart nodig heeft) zou al een hoop kunnen schelen.
 
Zoals al aanhaalde, gpu doet het werk in games, cpu en geheugen zijdelinks, alleen bij het opstarten van de game van belang.

Zou eerst een betere videokaart aanschaffen en kijken welke verbetering dat geeft.

En veel geld, uitgezonderd voor de videokaart die je mee kunt nemen, zou ik er niet in steken, tis een te snel aangeschafte verouderde PC, helaas.
 
Was maar 100 euro en kan er best veel spellen op spelen.
Skyrim werkt perfect, GTA San Andreas, Fallout New Vegas.
Het is niet nodig dat ik GTA IV kan spelen, maar als ik door kleine veranderingen mijn pc kan verbeteren dan zou dat mooi zijn.
En heeft een videokaart geen speciale maat? Waar moet ik op letten etc?
Ik heb een medium tower... Kunnen daar meerdere videokaarten in of zijn de vrije ruimtes voor iets anders?
 
Waar je op moet letten is hoe sterk je voeding is. Als het goed is heb je gewoon een PCI-e 16x videokaart-aansluiting, dus dan kan je gewoon (bij wijze van spreke) tussen alle huidige videokaarten kiezen.
 
ik heb Core2Duo e7200 geclocked op 3,5ghz en GTX 660 OC en ik heb maar 35fps bij Gta IV op max ik denk niet dat je met een pentium gta iv haalt
 
Laatst bewerkt:
als je GTA 4 maxed out met 60+ FPS wil spelen

i5 2500
GTX 650TI
8GB ram
MOBO mot je zelf weten ik zou voor 1150 gaan
 
Haha dat gaat niet lukken met die pentium. Ik heb een athlon ii x2 250 3.0ghz op 3.6ghz en die produceert hoogstens 25/30 fps in GTA IV op medium settings (mijn videokaart is 50% actief, mijn processor bijna constant 100%).

Als je games zoals IV goed wilt spelen wordt het echt tijd voor een nieuwe pc, upgraden is geld weggooien omdat je pc toch zal draaien op de snelheid van je langzaamste pc onderdeel. Een nieuwe pc hoeft trouwens niet heel duur te zijn, denk aan ongeveer 500 euro.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan