vraag over vdo dayton ms4200 rs

Status
Niet open voor verdere reacties.

wroelofb

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
ik heb net tweede hands een auto gekocht daar zit wel een goede radio maar de navigatie cd ontbreekt
de radio navigatie is van
VDO Dayton 4200 RS

wie kan mij helpen okm hier aan te komen wil hem ook wel ergens downloaden als iemand hem weet . zit in rolstoel en auto is dus erg belangrijk voor mij om overal te komen

alvast bedankt
wim

het mag ook een werkende copy zijn want van uitkering leven is al moeilijk genoeg

wim

kan niet

Er zijn geen werkende copies van dat systeem. Want dat KAN NIET werken.
Koop anders een mio 350 (€140,00) en er is wel een navigatie tt5 ergens te krijgen.
Voor niets gaat de zon op.

cd vdo dayton

hoi mensen bedankt heb de cd gekregen werken uitstekend zijn copieen

CD VDO Dayton

Hoi Wim,

Hoe heb je je probleem opgelost? Heb je de CD('s) gevonden? Zo ja, zou je me dan kunnen vertellen waar? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Alvast bedankt.

Guus

Vergelijkbaar probleem

Beste Wim,

Ik heb een vergelijkbaar probleem, heb de cd's wel maar geen codes... Hoe heb jij dit opgelost want volgens mij kunnen deze verlopen?!

Fijn he als je een auto koopt met navigatie dat het niet werkzaam is :(

hoe heb je het gedaan laat het me aub weten .

hoi mensen bedankt heb de cd gekregen werken uitstekend zijn copieen

zou je mij aub willen vertellen hoe en wat heb zelf ook een uitkereing.
en heb een zwaar ziek kindje van 3 die veel naar ziekenhuizen moet kan echt geen 199 euro betalen voor euro cd s moet wel europa hebben want moet ook voor zijn stofwisselings ziekte naar parijs. hoe heb je het met de suppercode gedaan die je nu nodig hebt om hem om te zetten dat hij van ciQ af gaat laat mij snel aub wat weten.

Groetjes Roger je mag me ook mailen op caro7570@home.nl

Laatst bewerkt:
onzin

Het is geprobeerd maar kopieën werken niet.
Dus daarom krijg je geen reactie van de wroelofb .

Hallo mede forrumers.

Ik heb voor mijn zoon een 2e hands auto gekocht (een Opel Corsa van 2004) met een VDO Dayton radio/cd/ met navigatie van het type MS 4200 RS. Er zitten meerdere landen cd's bij en de radio werkt perfect. Alleen de navigatie geeft steeds aan: route begeleiding is niet mogelijk. Ik vermoed dat er iets geactiveerd moet worden of zo????? Wie weet raad????
Gr. Cor

vdo

VDO heeft een abonnement. Dat moet je jaarlijks verlengen. Kraken is niet mogelijk.
Koop gewoon een tomtommetje, veel goedkoper en jarenlang plezier.

Bedankt voor de (snelle) reactie,

Ik was hier al bang voor :(. Gelukkig heb ik ook nog een Tomtom dus geen probleem, alleen wel jammer, verder een goede radio :thumb:.
Gr. Cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan