Vraag over verschillende marges op één pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
In Word heb ik een briefhoofd gemaakt dat ik wil gebruiken voor mijn correspondentie.
Het is vrij breed, als briefhoofd geen probleem, maar de onderstaande brief moet natuurlijk bredere marges hebben.
Dat krijg ik echter niet voor elkaar, ik kan alleen maar dezelfde breedte gebruiken die de kop heeft.
Ik ga op het punt staan waar mijn brief moet beginnen en geef dan nieuwe marges op, met de optie ' vanaf dit punt'.
Het resultaat is echter dat de cursor dan naar de volgende pagina springt.
Ik heb het geprobeerd als sjabloon én als koptekst maar het probleem blijft hetzelfde.
Wat zie ik over het hoofd? :confused:

Doc met briefhoofd bijgesloten.
Alvast bedankt voor het meedenken!

Pandora

Bijlagen

Zie bijlage ;)

(invoegen - eindemarkering - type sectie einde -> doorlopend of volgende pagina of.... whatever)

Suc6!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt Pasja en Axel :-)

Hèhè, daar ben ik echt blij mee!
Ik heb gisteravond wel een uur zitten martelen en nu lukt het in een oogwenk.

Helemaal te gek, wat een fantastisch forum is dit toch, ik ben al vaak uit de brand geholpen. :thumb:

Pandora

Maybe nog een aanvulling: sectieeinden zijn ook HEEL erg interessant als je op een 2e, 3e, 4e pagina etc. etc. of zelfs alleen op een 128e pagina een afwijkende marge instelling of zelfs kop / voettekst wil dan op alle andere pagina's.

Een nieuwe sectie moet je eigenlijk zien als een los document binnen een document. Allerlei instellingen, zoals bijvoorbeeld een liggende pagina, kun je in een document met allemaal staande pagina's maken, mits je maar een nieuwe sectie maakt bij aanvang en natuurlijk ook bij het eind van die pagina.

Experimenteer er maar eens wat mee.

In Word heb ik een briefhoofd gemaakt dat ik wil gebruiken voor mijn correspondentie.
Het is vrij breed, als briefhoofd geen probleem, maar de onderstaande brief moet natuurlijk bredere marges hebben.
Dat krijg ik echter niet voor elkaar, ik kan alleen maar dezelfde breedte gebruiken die de kop heeft.
Ik ga op het punt staan waar mijn brief moet beginnen en geef dan nieuwe marges op, met de optie ' vanaf dit punt'.
Het resultaat is echter dat de cursor dan naar de volgende pagina springt.
Ik heb het geprobeerd als sjabloon én als koptekst maar het probleem blijft hetzelfde.
Wat zie ik over het hoofd? :confused:

Doc met briefhoofd bijgesloten.
Alvast bedankt voor het meedenken!

Pandora

Elvire, je quote de complete vraag van Pandora, maar wat voegt dat zonder een inhoudelijke reactie van jou, toe aan dit topic ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan