Vraag over VR Quest 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
  1. Mijn PC is VR-klaar.
Ik ga de Quest 128 GB kopen omdat ik de games vanaf mijn PC wil spelen - IS DAT JUIST?

Heb ik extra kabels nodig of is WiFi voldoende?

Wat zijn de beste games om werelden te verkennen, zoals Red Dead op pc?

Zijn er goede onderwatergames zoals het verkennen van de Titanic?

Ik hou niet van dingen zoals Fortnite of horror, maar meer zoals Counterstrike en Far Cry.

Vertel me alstublieft wat de beste games zijn.

Bedankt

Mogelijkheden:

Games:

Een Gamepass abonnement van Xbox uitproberen elke moment op te zeggen, kan je zelf bepalen welke spel je leuk vindt en daarna aanschaffen of gebruik blijven maken van Gamepass, Xbox Cloud gaming is te abonneren via Meta store.
Je hebt geen pc nodig gaat via de cloud alleen een verbinding nodig.

Hallo
De Meta Quest 3 is uitgerust met een ingebouwde, oplaadbare lithium-ion batterij. Deze batterij biedt een geschatte gebruiksduur van 2 tot 3 uur bij volledige lading, afhankelijk van het type inhoud dat wordt gebruikt. De daadwerkelijke batterijduur kan variëren op basis van factoren zoals de helderheid van het scherm, het gebruik van energie-intensieve applicaties en de algemene apparaatinstellingen. Voor langer gebruik kunnen externe batterijpacks of opladen tijdens gebruik overwogen worden.
Ik kreeg volgende keuzes
Recommended Power Banks for Meta Quest 3
Anker PowerCore 10000 PD Redux

Capacity: 10,000mAh
Output: USB-C PD (18W)
Features: Compact and lightweight design, high-speed charging
Link: Anker PowerCore 10000 PD Redux
RAVPower 20000mAh PD 3.0 Power Bank

Capacity: 20,000mAh
Output: USB-C PD (30W)
Features: High capacity, fast charging, multiple ports
Link: RAVPower 20000mAh PD 3.0
Aukey Basix Pro 20000mAh

Capacity: 20,000mAh
Output: USB-C PD (18W)
Features: Integrated kickstand, wireless charging capability
Link: Aukey Basix Pro
Charmast Power Bank 26800mAh PD 45W

Capacity: 26,800mAh
Output: USB-C PD (45W)
Features: High power output, fast charging, multiple ports
Link: Charmast 26800mAh PD 45W
Zendure SuperTank Pro 26800mAh

Capacity: 26,800mAh
Output: USB-C PD (100W, with multiple ports)
Features: OLED screen, high-end option, multiple ports
Link: Zendure SuperTank Pro
These power banks are selected based on their compatibility with USB-C PD, sufficient power output, and portability, making them suitable for use with the Meta Quest 3.

Wat denk u hiervan ?

Er zijn verschillende opties om de gebruiksduur te verlengen.
Quest 3 wordt geleverd met een standaard strap (hoofdband), 2 uur lang met zo'n strap op je hoofd is niet te doen.
De belangrijkste vraag is is het verstandig om de gebruiksduur te verlengen met een standaard strap? Nee, omdat het veroorzaakt hoofdpijn en het zit niet comfortabel bij intensief gebruikt.

Meta heeft een Elite strap met ingebouwde batterij uitgebracht, er komt een moment dat het geheel geladen moeten worden of een Powerbank aanhangen om verder te gaan.
Gelukkig hebben andere fabrikanten er beter over nagedacht die hebben een strap met afneembare batterij waardoor het gebruiksduur verlengd kan worden tot 24 uur.

Ik heb een Quest 3 en om de gebruiksduur te verlengen heb ik gekozen voor de Bobovr B100 batterij met een capaciteit van 5.000 mAh in serie met Quest 3 in totaal = 10.000 mAh.
Voor Bobovr B100 batterij gekozen omdat bij aanschaf van een Bobovr S3 Pro Strap (hoofdband) wordt er een B100 bij geleverd .

In mijn geval wordt Quest 3 door Bobovr B100 geladen.
Met 2 batterijen van Bobovr is het mogelijk om Quest 3 onbeperkt te kunnen blijven gebruiken door een lege B100 batterij om te switchen met een volle, vice versa.

Zoals met alles het is een persoonlijke afweging of met welke doel Quest 3 wordt gebruikt voor op de bank of continu in beweging zijn ,laden met een kabel of een oplaadstation gebruiken, standaard strap van Meta met een Powerbank of een Elite strap met batterij en een Powerbank ,binnenshuis of buitenshuis enz.

Er zitten ook nadelen aan, het is vrij prijzig om extra accessoires aan toe te voegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan