Anton Doove
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2005
Beste Mensen.Nadat ik gisteren alweer 4 weken thuis ben uit 2 ziekenhuizen,zag ik vandaag de kans om mijn vraag te stellen over vasthouden van wachtwoorden met IE8.
Met Firefox kan dat wel maar mis dat met IE8.
Ik stel deze vraag uit ervaring met IE8,want als ik Firefox gebruik bij het openen van de Gmail-account,blijven mijn gebruikersnaam en wachtwoord netjes staan,maar bij gebruik
van IE8 dien ik die gegevens steeds opnieuw in te vullen,wat ik niet handig vind van IE8.
Daarom de volgende vraag.
Het zou toch met IE8 ook mogelijk moeten zijn om niet iedere keer je ww en gebruikersnaam in te vullen?
Als dat mogelijk is,hoe en waar kan ik dit regelen in IE8?
Hopelijk heb ik goed uitgelegd wat ik bedoel.
Wie van jullie met ervaring kan mij verklaren hoe dit zit? Kan ik met IE8 ook de ww en gebr.nm.opslaan?
Met Firefox kan dat wel,zoals ik heb ervaren maar nog niet met IE8. Ik dank jullie voor de mogelijke reacties en inmiddels ontving ik vanochtend elders reeds de oplossing.
Op dit bericht is dus geen reactie meer nodig.
Vriendelijke groeten van Anton Doove.
Met Firefox kan dat wel maar mis dat met IE8.
Ik stel deze vraag uit ervaring met IE8,want als ik Firefox gebruik bij het openen van de Gmail-account,blijven mijn gebruikersnaam en wachtwoord netjes staan,maar bij gebruik
van IE8 dien ik die gegevens steeds opnieuw in te vullen,wat ik niet handig vind van IE8.
Daarom de volgende vraag.
Het zou toch met IE8 ook mogelijk moeten zijn om niet iedere keer je ww en gebruikersnaam in te vullen?
Als dat mogelijk is,hoe en waar kan ik dit regelen in IE8?
Hopelijk heb ik goed uitgelegd wat ik bedoel.
Wie van jullie met ervaring kan mij verklaren hoe dit zit? Kan ik met IE8 ook de ww en gebr.nm.opslaan?
Met Firefox kan dat wel,zoals ik heb ervaren maar nog niet met IE8. Ik dank jullie voor de mogelijke reacties en inmiddels ontving ik vanochtend elders reeds de oplossing.
Op dit bericht is dus geen reactie meer nodig.
Vriendelijke groeten van Anton Doove.
Laatst bewerkt: