Vraag over wissen van dezelfde telefoonnummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Beste Mensen.Ik heb de Samsung Galaxy Smartphone Mini 2 GT-S6500,waarop het telefoonnummer van mijn dochter er nu meervoudig op staat.
Ook met het telefoonnummer thuis is dat het geval evenals van diverse relaties. Ik zocht in de handleiding hoe ik dat teveel kan wissen. Helaas kan ik dat niet vinden.
Weet iemand met ervaring hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Wel heb ik het geprobeerd,maar het lukte mij niet.Hopelijk kan een ervaren groepslid mij helpen.
Daarvoor dank en groet ik jullie vriendelijk. Anton Doove.

Je hebt toch zo'n software pakketje erbij, Samsung KIES genaamd.
Daar moet het wel mee lukken denk ik.

Groeten Marcel

Reactie naar Marcel.

Beste Marcel. Ik heb dat Samsung-kies pakketje nog niet gezien. Dat zal ik dan wel ophalen van de Samsung-site,als dat dan nog mogelijk is. Zo ja,dan zoek ik wel uit hoe ik dat op mijn Smartphone kan downloaden.
Helaas ben ik nog niet zo handig met die Smartphone,dus ik dien er nog veel mee te leren op mijn oude dag:D. Deze maand hoop ik 75 jaar te worden. Wat ik al niet kan leren op mijn oude dag:D Dat kan mij wel scherp houden.:)

In elk geval dank ik je wel voor je reactie,waarmee ik mogelijk wel weer verder kan. Ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

Op DEZE link kun je KIES downloaden.
Daarna moet je met een USB kabeltje je telefoon met de PC verbinden.
Kijk dan of je ergens iets ziet met contactpersonen en telefoonnummers.

Misschien kun je ze dan op telefoonnummer sorteren waardoor die zonder nummer boven- of onderaan komen te staan.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Reactie naar Marcel.

Beste Marcel. Ik ga kijken of het mij lukt. Vriendelijke dank van Anton Doove.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan