vraag/probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

corzilla25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2010
hallo iedereen,

ik heb een vraag/probleem.

een zeer goede vriendin van mij is pas gescheiden, en haar kinderen wonen door de week bij haar man en in het weekend zijn ze bij haar thuis.

1 van haar kinderen (zoon van 14 jaar) heeft pas een laptop gekregen, alleen nu is ze erachter gekomen dat hij dingen op de pc doet die niet mogen. (ik ga hier verder niet op in wat, maar het klopt in ieder geval niet)
mijn vraag is nu:

kan ik op de laptop van haar zoon een programma zetten waarmee zei van thuis uit in de gaten kan houden wat haar zoon doet, zonder dat haar zoon dit merkt? welke software werkt heir het beste voor

ze begrijpt dat dit een inbreuk is op de privacy van haar zoon, maar het kan helaas even niet anders. ze wil hier onder andere mee voorkomen dat haar zoon met de verkeerde mensen omgaat.

mvg en alvast bedankt

Karel

Kidswatch

Ik denk dat dit de software is die je zoekt. Is niet gratis, misschien dat je op download.com een alternatief kunt vinden. Geen idee hoe het werkt, moet maar lezen op hun website.

bedankt voor alle reactie's.

de bedoeling is dat zij haar zoon op afstand in de gaten kan houden, dus dat ze ziet wat haar zoon op zijn laptop doet. zonder dat hij er iets van merkt natuurlijk. het blokeren is dan stap 2, nu is het alleen maar controleren.

ik ga ff testen met de programma's die in de links staan.
mocht iemand nog iets anders weten hoor ik het graag.

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan