Vraag scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

keescar

Verenigingslid
Lid geworden
11 okt 2008
Hallo allen,
Ik heb een barcode scanner gekocht in China.
Maar ik krijg hem niet geïnstalleerd ze zeggen hij moet werken.
Alleen bij mij natuurlijk niet.
Het gaat om de CCD Scanner DL-W863.
Hij maakt wel geluid maar hoe kan ik wat zien op het scherm of in een bestand.

Alvast bedankt.

Groet Kees

Een barcodescanner is als een toetsenbord.
Open kladblok/notepad en scan iets.

Aansluiten
Om de scanner aan te sluiten op de computer gebruikt u hiervoor de meegeleverde USB kabel. Deze kabels is alleen geschikt voor dit model scanner. De transparante RJ-45 connector wordt in de onderzijde van de scanner geplugd. LET OP! Steek de plug er zo ver in tot u een klik hoort.
De andere zijde met de USB connector kunt u verbinden met de PC . De scanner is plug en play en zal ook direct functioneren. Dit kunt u controleren door een tekstverwerker of Excel te openen. Zorg dat de cursor in het scherm knippert. Als u een barcode scant komt op het punt waar de cursor knippert de barcode te staan.
MAC IOS
Gebruikt u de scanner voor de eerste keer op een MAC dan krijgt u een melding dat er een nieuw toetsenbord is gevonden. Om de scanner te configureren wordt er gevraag de toets naast de linker shift-toets in te drukken. Doe dit niet! Op dit moment scant u een willekeurig barcode. Bijvoorbeeld de barcode op de doos waar de scanner in heeft gezeten of een barcode van een ander product. Daarna wordt er gevraagd een toetsenbord lay-out te kiezen. Kies hiervoor Verenigde Staten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan