Vraag ter orientatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PrettyLobster

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2011
Beste leden van het helpmij forum.

Ik heb een vraagje. Ik heb deze speakers: Klipsch F1.

Nu had ik daar een Kenwood versterker bij, die het prima deed maar op een gegeven moment stuk is gegaan, waarschijnlijk omdat hij al heel oud is en jaar op jaar gebruikt is in een discotheek. Het is een afdankertje. Maar goed, nu ben ik opzoek naar iets nieuws en heb helaas ontzettend weinig geld. Ik heb gezocht op de site van 4launch.nl en zag daar leuke betaalbare hifisetjes staan. Maar de wattage is ongeveer tussen de 5 en de 25. Kan dit kwaad? Het is als een tussen oplossing, ik wil in de toekomst een nieuwe versterker kopen en dan zal ik me laten adviseren door de plaatselijke hifi zaak, maar ik kan daar nu niet terecht omdat al hun apparatuur te duur voor me is op het moment. Ik ben op zoek naar iets tot ongeveer 100 euro, het liefst 2.0 (want ik ga nooit uitbreiden ivm ruimte) en als het kan met cd speler of zelfs usb aansluiting voor MP3. Het mag ook een DVD speler zijn met ingebouwde versterker. Of welke andere oplossing dan ook. Zolang ik maar weer muziek heb.

Ik hoop dat jullie mij een product kunnen aanraden.

Met vriendelijke groet, en bij voorbaat dank,
Pretty Lobster.

Misschien heb ik mijn vraag niet duidelijk genoeg gesteld, excuses daar voor. Ik weet op zich best waar ik apparatuur vandaan kan halen, maar ik weet niet voor welk type product ik het beste voor kan gaan. En of het kwaad kan als ik weinig wattage zet op deze speakers.

Als de kwaliteit opzich momenteel niet veel uitmaakt, zit er wellicht bij conrad wel iets voor je tussen.
Zeker als het gaat om een goedkope tussenoplossing.

gebruik de zoek functie "hifi versterkers" bij conrad. Dan doet ie het wel.
Vreemd, heb geen winkelmandje ingevuld.
Link klopt dus niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan