Vraag tot betrekking copyright

Status
Niet open voor verdere reacties.

John93

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2014
Goedendag,

Allereerst wil ik zeggen dat ik niet weet, bij welke onderwerp dit bericht moest plaats vinden.
Vandaar dat ik het bij "overige" heb geplaatst.
Waarschijnlijk zou bijna iedereen van dit forum wel weten wat een smartphone is.
Het gaat over de smartphones dat draait op android.

Ik weet veel over programmeren, en daar gaat het niet over in dit bericht,
maar voor de mensen die het willen weten. Ik maak gebruik van Unity (game development)

De vraag die ik wil stellen gaat over de pictogrammen van Android.
AFBEELDING

Wanneer u op bovenstaande link klikt, komt u op een foto uit met verschillende smartphones.
Ik wil het over de pictogrammen van de witte smartphone hebben, aangezien Android een open source is.
Is het dan ook mogelijk dat je de pictogrammen van bijvoorbeeld, clock, photos, maps etcetra mag gebruiken in eigen projecten?
Of vallen deze pictogrammen buiten het open source gebruik?

Ik heb deze pictogrammen nodig, in een spel. Maar nogmaals weet ik niet zeker of je ze vrij mag gebruiken.

m.v.g,
John

Android is idd open source, ik zie dan ook geen redenen waarom je de iconen niet mag gebruiken, in het andere geval kan je een mailtje naar google wagen en daar dezelfde vraag voorleggen.
Dan heb je gelijk een schriftelijke bevestiging of het mag of niet. Heb je achteraf ook geen gezeur met copyright.

Die witte smartphone is echter een iPhone dus zal je Apple moeten raadplegen over het gebruik van die icoontjes.

:thumb: Goed gezien Edmoor, was mij nog niet opgevallen. Maar ja ach, ben ook geen appeltjes fan. :thumb:

Ik ook niet, maar dochterlief wel ;)

Bedankt voor de reacties, haha jullie hebben helemaal gelijk!
In iedergeval is het nu wel duidelijk over wel icoontjes het gaat.

Ik zou apple en google eens een email versturen.

Heeft iemand toevallig een email adres van google?
Ik heb gekeken bij contact maar staat alleen een telefoon nummer van de VS, maar dat zou aardig gaan optikken.

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
see http://uxrepo.com/ voor meer icons

de niet synchrone V als aanvinkje en het roodroze kruisje ook het potlood met gom, is ontwerp van mij IS ONDER GNU2 geplaatst en mag enkel onder die omschreven voorwaarden gebruikt worden

Goedendag,

Bedankt!
Niet iets voor mijn huidig project, maar zeker wel iets voor in de toekomst!

Ik heb trouwens een email verzonden richting Android, wacht op een reactie.
Indien ik een reactie heb verkregen, zou ik de status van dit topic aanpassen naar "opgelost"!

m.v.g, John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan