Vraag van instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markkkk

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn computer opnieuw geinstalleerd. Ik heb een interne microfoon, deed het voorheen áltijd prima! Nooit problemen mee gehad. Maar elke keer als ik nu via skype wil bellen gaat het vinkje naar externe microfoon en stopt hij ermee. Ik moet telkens het vinkje naar interne microfoon zetten. Weet iemand hier ene oplossing voor?

Alvast bedankt!

1. Zat er iets van installatie bestanden bij de microfoon toen je hem voor het eerst erin deed?

2. Welke microfoons heb je?

3. Heb je het zelfde probleem bij andere microfoons?

Het is een ingebouwde microfoon, geen dingen.. hij doet het wel als ik het vinkje verander. Dit is de enige microfoon die ik heb en ik hoefde hem niet te installeren...

Okee, wat is dan het probleem als je gewoon kunt praten zonder dat 'vinkje'? :o

Eerst was het gewoon dat hij het altijd deed. Nu is het telkens als ik skype opstart dat ik m'n instellingen moet veranderen. Ik ben er trouwens net ook achter gekomen dat het vakje voordat ik skype opstart wél bij "interne microfoon" staat. En zodra skype is gestart staat hij bij "externe microfoon".. Maar hij moet dus altijd bij interne microfoon staan?

Een externe microfoon is 1 die je inplugged. Interne is de ingebouwde. Dus het is logisch dat hij het niet doet als je externe doet.

Ja dat snap ik ook nog wel, maar ik zeg toch dat ik hem niet zelf op externe zet? Hij gaat automatisch naar externe als ik hem op interne heb gezet.

Deïnstalleer en Installeer opnieuw zou ik zeggen. Bij installeren kon ik volgens mij kiezen uit welke microfoon ik wil gebruiken.

Installeren van Skype? Want als je dat bedoeld: daar kan je niet kiezen welke microfoon je gebruikt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan