vraag videokaart geforce nx 6800 128mb agp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je bij de nx6800 een klein ander foutje hebt gemaakt. Je moederbord ondersteund tot agp 4x. De Nx6800 is een kaart geschikt voor 8x AGP. Waarschijnlijk liep het daarom niet goed.

Over de piepjes durf ik niets zinnigs te zeggen. Te weinig informatie. Over het gehuegen wil ik je nog wel even op het volgende wijzen: Als de module qua grootte past kan het best wel eens zo zijn dat hij niet compatible is met je moederbord. Zoek dit dus eerst uit voordat je tot de aanschaf van geheugenmodules overgaat anders kom je weer voor onprettige verrassingen te staan.

ja daar dacht ik laatst ook aan maar ik heb die nx6800 al niet meer. maar fx5200 maar ik vind het heel vaag want die gepiep komt alleen als ik spel start, misschien iemand die meer daar over weet?

als ik gwn computer dan hoor ik geen gepiep of wat dan ook ook geen andere problemen, maar als ik een spel open dan hoor je opeens gepiep afentoe. een geforce fx5200 het is ook geen zware videokaart ofzo. wat zal de probleem zijn?

ik heb net ff gekeke als ik een spel speel word mijn videokaart heel heet als ik rond 5 min spel speel dan pieptie heel afentoe ik dnek dat het door de hitte komt. maar ik weet het niet zeker

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan