Vraag voor nieuwe CPU

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok maar videokaart kan dus maar waar het eigenlijk over ging was de CPU :p
Dus laten we het daar maar over hebben met ze alles das wel zo makelijker..

ja maar dat komt omdat men ook ging twijfelen over de kaart.
vandaar dat ik ff reageerde.ik herkende je van een toppic van van de week over je kaart vandaar;)

Ok maar nu weet ik nog steeds niet welke CPU ik moet kopen?:p
Iemand nog een idee

Uitgaande van de systeemeisen voor COD4 wil je een CPU gaan aanschaffen gelijk of hoger dan een intel 2.8 Ghz.

Maar gezien het feit dat je moederbord geen Intel cpu's slikt, ben je genoodzaakt om naar een CPU te kijken van AMD.

Maar in mijn ogen maakt het niet uit wat je allemaal gaat vernieuwen, je zal er weinig snelheids winst mee behalen.

Je pc is net zo snel als het traagste component.

Beter is het om door te sparen, en een volledige upgrade te doen.

Uitgaande van de systeemeisen voor COD4 wil je een CPU gaan aanschaffen gelijk of hoger dan een intel 2.8 Ghz.

Maar gezien het feit dat je moederbord geen Intel cpu's slikt, ben je genoodzaakt om naar een CPU te kijken van AMD.

Maar in mijn ogen maakt het niet uit wat je allemaal gaat vernieuwen, je zal er weinig snelheids winst mee behalen.

Je pc is net zo snel als het traagste component.

Beter is het om door te sparen, en een volledige upgrade te doen.
Kijk mij gaat het erom om COD4 te kunnen spelen dat is het zwaarste spel wat ik heb.
Ik ben ook niet vanplan om zwaarde spellen ofzo te kopen ik dus denk ik ook niet dat ik een zwaarder systeem nodig heb de games wat ik speel zijn games wat ik alemaal makelijk kan spelen aleen COd4 is even te hoog daarom wil ik me CPU verhogen.
Videokaart moet ik zowieso al beter want die was kapot.

Dus ik heb niet echt een beter systeem nodig aleen een nieuwe videokaart en CPU om Cod 4 te spelen meer niet ;)

Je begrijpt me niet goed geloof ik. De snelheid van je pc is afhankelijk van diverse componenten. Ga je er hiervan 2 vernieuwen zal de snelheidswinst niet enorm zijn.

In mijn ogen is een gedeeltelijke upgrade zonde van je geld.

Je begrijpt me niet goed geloof ik. De snelheid van je pc is afhankelijk van diverse componenten. Ga je er hiervan 2 vernieuwen zal de snelheidswinst niet enorm zijn.

In mijn ogen is een gedeeltelijke upgrade zonde van je geld.

:eek: zo..
ik snap het maarja de videokaart is al besteld en die is nodig.
want de videokaart waar ik nu mee zit is kapot vandaar.
maar kan jij mij dan zo upgrade kit samenstellen zonder nieuwe videokaart en hoeveel het kost enz erbij dan zal ik is kijken want als dat beter is ga ik sparen ook al zal dat langzaam gaan krijg dinsdag iedergeval krantenwijk dan verdien ik nog wat beter :thumb:

met alle respect maar die videokaart die je besteld hebt is een agp.
kan gee upgrade kit tegenop

@patrickt:ik ben zelf geen amd kenner.

is er ondanks zijn beperkingen wel een processor die aan zijn eisen voldoet?
dan is in ieder geval die game speelbaar voor hem.Wellicht dan niet topkwaliteit maar wel speelbaar.

wat ie dan later met zijn pc doet dat ziet ie zelf dan maar weer.

zou die nog beter op marktplaats naar een agp bordje kunnen kijken met alles erop.(behalve kaart)

als goed is had ie nog budget over.
denk dat je op marktplaats wel voor een tientje of 4/5 iets kunt hebben.
(bord- processor ent evt mem)

zou die nog beter op marktplaats naar een agp bordje kunnen kijken met alles erop.(behalve kaart)

als goed is had ie nog budget over.
denk dat je op marktplaats wel voor een tientje of 4/5 iets kunt hebben.
(bord- processor ent evt mem)

Dit is wat ik vind in mijn buurt

welke zou goed zijn? van die 5

Laatst bewerkt:
Moederbord met de mogelijkheid om een AGP kaart te plaatsen, of een PCI

Winkelwagen
Artnr. Artikel Aantal Prijs
10816 Asrock 4CoreDual-SATA2 R2,0 (ATX, AGP⁄PCI-e, DDR1⁄2, Sound, LAN, SATA, RAID, HDMI) € 49,95

10770 Intel Core 2 Duo E2220 (S775, 2x2.4GHz, 1MB, 800MHz FSB, Boxed) € 69,95

9308 Corsair 2GB DDR2 PC5300 667Mhz CL5 (VS2GB667D2 G) € 34,95

Exclusief € 130,13
BTW € 24,72
Totaalprijs € 154,85

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan