• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag voor slimmerik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee iets dat ik voor werk moet maken, echter vanwege privacy heb ik de gegevens aangepast, maar erg lastig en wel noodzakelijk

V

Het eerste dat je moet doen, is een passende titel voor je vraag bedenken. Anders is de zoekfunctie van het forum hier niets mee. Mocht je hulp nodig hebben hierbij, of de topic titel niet meer kunnen wijzigen, schakel dan de hulp van een moderator even in.

Wat heb je al gedaan om tot een oplossing te komen?

Wigi

Automatisch cellen overhevelen naar andere sheet

:thumb: 2 dagen prutsen, Ik begin ervan te balen. Heb voor mijn werk een uitermate complexe opdracht binnen Excel uit te voeren. Ik kom echter geen stap verder en heb het gevoel dat ik met alles het wiel moet uitvinden. Heb al diverse vragen op dit forum gesteld en elke keer ben ik een stap verder gekomen. Ik heb alleen het gevoel dat ik de grenzen van Excel op moet zoeken met met hetgeen ik moet bouwen. Een Excel pro cursus is geen overbodige luxe ware het niet dat deze opdracht eenmalig is. Ik zit structureel alle fora af te struinen alleen dit neigt naar programmeren. Als niemand mij kan of wil helpen begrijp ik dat. Dan mijn dank voor de uitstekende hulp eerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan