Vraag : welk programma voor php?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
:D ik gebruik voor mijn website Frontpage.

aleen met frontpage kan je aleen werken met HTML

is er ook een programma waarmee je met php kan werken. waar je wel de website kan zien en inplakken enzo. niet dat alles uit script moet maar net als bij frontpage ontwerpen en dan kan je evitueel ook het script bewerken!

iemand?

Het is OPGELOST <-- dankzij mod.. voor jullie nog als jullie er nog wat aan hebben xd niet meer doorgestreeepppt ;)

Laatst bewerkt:
Flash Dreamweaver is wel een goed programma voor allerlei verschillende programeertalen.
Misschien dat je dit wel handig vindt. Ik weet echter niet of het gratis te downloade is (ik bedoel dan legaal).

illegaal zal het wel te vinden zijn mar ja...

Flash Dreamweaver is wel een goed programma voor allerlei verschillende programeertalen.
Misschien dat je dit wel handig vindt. Ik weet echter niet of het gratis te downloade is (ik bedoel dan legaal).

illegaal zal het wel te vinden zijn mar ja...

oow ok ty! iedereen voor jullie hulp

*opgelost*

Waarom streep je je bericht door? Ook al is het opgelost kun je het gewoon laten staan, zodat andere er ook wat aan hebben. Zo werkt een forum.

Hier op Helpmij kun je rechts onder op de pagina de status van je vraag op "Opgelost" zetten, als je vraag/probleem is opgelost.

Waarom streep je je bericht door? Ook al is het opgelost kun je het gewoon laten staan, zodat andere er ook wat aan hebben. Zo werkt een forum.

Hier op Helpmij kun je rechts onder op de pagina de status van je vraag op "Opgelost" zetten, als je vraag/probleem is opgelost.

jmmr vond het leuk om streepjes te gebruiken xd

Het doorstrepen maakt er alleen maar een rotzooitje van. Bedankt voor het aanpassen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan