vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mschaper

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2005
hallo

ik heb een vraag

ik wil graag een klant van mij remote ondersteunen met radmin

en ik zit op adsl met een speedtouch van planet en hij zit op adsl met een speedtouch van wanadoo maar ik kan hem niet bereiken via zijn ipadres moet ik aan zijn kan ook iets doen want ik kan namelijk niet in zijn modem komen want die is beschermd met een gebruikersnaam en wachtwoord kan ik deze ook omzeilen???

groet

mschaper

Als jullie beide windows XP gebruiken kan de klant jou uitnodigen voor "Hulp op afstand". Dat is te vinden in het startmenu. Anders is het denk ik een kwestie van afgesloten poorten. Als je weet welke poorten radmin gebruikt kan je die poorten aan beide kanten openen zetten.

Cotje

de klant heeft windows 98 dus hulp op afstandt is geen optie en ik weet welke poort radmin gebruikt maar ik kan niet in modemconfiguratie van de klant komen want die is de gebruikersnaam en wachtwoord kwijt en daar is mijn vraag is dit ook te omzeilen???

Welke modem/router heeft hij?

Als hij het wachtwoord nog nooit verandert heeft dan is die op de site van de fabrikant wel op te zoeken.

Daar staat eventueel ook hoe je het apparaat compleet reset -> Alle instellingen verloren, maar ook het wachtwoord gereset.

Met speedtoutch heb ik zelf geen ervaring, maar op de website of in de handleiding van de speedtoutch moeten het standaard wachtwoord en de manier voor een reset te vinden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan